DonKnaus Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vurderer å bygge min egen PC, men har egentlig ikke satt meg så inn i det. Så det jeg lurer på er om det finnes noen step-by-step på nett og er det best å bygge stasjonær eller bærbar? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Du kan ikke bygge bærbar. Fordelene med en stasjonær er at du får mer ytelse for pengene. men en laptop kan du lettere ta med deg til venner osv... Men hvis du kjøper pc hvor mye skal du bruke? og har du skjerm og tastatur? Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 jeg har for tiden en 21" skjerm, men mangler tastatur...og penger. Men det jeg trenger mest er en side med veiledning! Lenke til kommentar
Protest Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Veldig enkelt, skriv "bygge en pc" i google søkefeltet, og denne siden dukker opp først; http://freak.no/forum/showthread.php?t=181124 Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå