Gå til innhold

[Løst] Heftigere bass på lyden generelt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh, som jeg elsker det ustabile nettet her! :mad:

 

Uansett: iTunes har en EQ. Du kunne prøvd å stille denne inn på "bassforsterkning", eller leke deg litt uten presets. Hva bruker du som høyttalere? Dersom du bruker typiske pc-høyttalere (eksterne, med eller uten sub), så har mange av disse mulighet for å stille inn bass og diskant manuelt. Har du har en forsterker, bør du kunne gjøre dette via den og.

Lenke til kommentar

Hei jeg elsker sanger med kraftig bass som gjør at det dunker skikkelig! Vet noen hvordan jeg kan få enda mer bass? En kompis av meg har et progam som het MSI et eller annet, som gjorde at han kan få mer bass, diskant pop rock osv vet noen hvordan jeg gjør det i windows eller laster ned noe? :D

 

Kan si bare med en gang skal du ha saftig definert bass så kan du bare ditche onboard lydkortet med en gang. skal ikke mere enn 300-500 spenn så er forskjellen radikal. En enkel sjekk er å koble til en vanlig decent CD-spiller og spill samme sangen med den vs en MP3 kopi... Bruker ofte "Streets of Philadelphia" som test eller Janet "Together again".. Gjelder hvis du bruker analogt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...