Macklemore Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei jeg elsker sanger med kraftig bass som gjør at det dunker skikkelig! Vet noen hvordan jeg kan få enda mer bass? En kompis av meg har et progam som het MSI et eller annet, som gjorde at han kan få mer bass, diskant pop rock osv vet noen hvordan jeg gjør det i windows eller laster ned noe? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvilket lydkort har du? (Merke og modell). Har du installert driverene fra produsent og har den et kontrollpanel som lar deg diskriminere frekvensbånd? Hvilken mediaavspiller bruker du? Har du sjekket om den har slike kontrollmuligheter? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Har ikke noe spesielt lydkort... Bare det integrerte. Jeg bruker spotify og Itunes Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 VirtualDJ kanskje? Eller så kan du laste ned Audacity, som også er helt gratis, laste inn sangen og velge "Bass boost". Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvilket hovedkort har du? Det hender at lydkortdriveren fra hovedkortprodusenten lar deg bestemme hvor mye bass og diskant etc. du skal ha. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Åhh, som jeg elsker det ustabile nettet her! Uansett: iTunes har en EQ. Du kunne prøvd å stille denne inn på "bassforsterkning", eller leke deg litt uten presets. Hva bruker du som høyttalere? Dersom du bruker typiske pc-høyttalere (eksterne, med eller uten sub), så har mange av disse mulighet for å stille inn bass og diskant manuelt. Har du har en forsterker, bør du kunne gjøre dette via den og. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har bare et par logitech høytalere men får nye til bursdagen min ( 24 sep ) Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei jeg elsker sanger med kraftig bass som gjør at det dunker skikkelig! Vet noen hvordan jeg kan få enda mer bass? En kompis av meg har et progam som het MSI et eller annet, som gjorde at han kan få mer bass, diskant pop rock osv vet noen hvordan jeg gjør det i windows eller laster ned noe? Kan si bare med en gang skal du ha saftig definert bass så kan du bare ditche onboard lydkortet med en gang. skal ikke mere enn 300-500 spenn så er forskjellen radikal. En enkel sjekk er å koble til en vanlig decent CD-spiller og spill samme sangen med den vs en MP3 kopi... Bruker ofte "Streets of Philadelphia" som test eller Janet "Together again".. Gjelder hvis du bruker analogt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå