Kjell Arne Stava Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Båter ved solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette ble kjempeflott Kjell Arne vakkert lys godt komponert. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Flotte farger og vakkert lys, og denne gangen har du plassert horisontlinjen helt riktig i biledflaten Men havoverflaten er blitt veldig "ullen" og konturløs. Jeg vet ikke om dette er et resultat av bluring, eller hva som har skjedd - merkelig Endret 15. september 2011 av wasco Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Dette ble kjempeflott Kjell Arne vakkert lys godt komponert. Tusen takk Håkon Flotte farger og vakkert lys, og denne gangen har du plassert horisontlinjen helt riktig i biledflaten Men havoverflaten er blitt veldig "ullen" og konturløs. Jeg vet ikke om dette er et resultat av bluring, eller hva som har skjedd - merkelig Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Tusen takk for kommentaren Wasco ,nei sannelig om jeg vet heller , hva tror du om dette? jeg brukte kun et fokuspunkt kan det vere årsaken eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg