arnbju Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Det over er forøvrig NEC Public Display MultiSync® P462 med RRP (inkludert MVA) på £1602. Problemet er å finne en lokal distributør som ønsker å selge til privatpersoner. Kringkastingslisens slipper du også siden den ikke har tuner, den har én av hver av de fire brukte videokontaktene og kan styres over nettverket. Perfekt. http://www.nec-display-solutions.co.uk/p/uk/en/products/details/specification/dp/Products/PublicDisplays/Current/ID-P462/ID-P462.xhtml;jsessionid=E08EA298B371017A2E34FE0BCCD11373?cat=PublicDisplays&e=e1s1# MPX har den hvertfall. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=646096 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 MPX har den hvertfall.http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=646096 Tøft, takk. Jeg syntes å huske at jeg prøvde å finne leverandører for NEC PD-skjermer en gang i fjor men gav opp etter hvert. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Mer dritt som kan ryke, større tv er et mareritt til og levere in til reparasjon igjen. Jeg har en liten fin acer mediapc under tvn som tar seg av alt og mer med win 7 på. For meg så kan tv ver simplest muligt helst så lite ryker. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har en tv fra 2005! den er seks år gammel.... og så er den bare 32" og det holder for meg jeg har i tillegg altibox og htpc så da har jeg alt og tenker og beholde tv en stund til. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har etter sammenslåingen i sommer lagt merke til at samtlige sider i dette nettverket har startet med slike spekulative overskrifter. I mine øyne, så er dette ikke særlig hyggelig gjort mot deres lesere. Jeg gidder sjeldent å klikke meg inn på slike artikler. Det byr meg rett og slett imot. Jeg har også lagt merke til at dere legger dere på et litt lavere nivå enn det som var tilfellet før. For meg er dette synd. $0.02 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Dette er bare tull. I tillegg funger det mye dårligere en det man får til med en pc. med tanke på at ikke alle kanal distributører er tilgjengelig for intern mottaker og kommer heller med egne løsninger så blir dette like sært. slike ting har også mange unødvendige begrensninger. Altibox gjorde en gang i tiden et forsøk med å la en bruke tven til surfe på nettet og lese epost . Dette krever imidlertid et dedikert trådløst tastatur. Det er også bare en overlevning fra tidligere i systemet og er fullstendig ubrukelig. å laste ned nettsiden fra lokalavisen tar mange minutter. å velge en annen side gjør bare at systemet krasjer. Bildet blir også alt for dårlig Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Kan TV-en din dette? Koble TV-en på nettverket Nei. Lei film med en app Nei. Skype på TV-en Nei. Apps Nei. Surf med TV-en Nope. Bruk TV-en som opptaker Niks. 2D til 3D Neida. Enda viktigere; Savner jeg alt dette? Nope. Stort sett enig. Har IPTV fra NGT og må si jeg bruker filmleien titt og ofte. Men ser for meg flere funksjoner på TV`en, feks spille av TV2 sumo direkte via en app, dog ser jeg heller for meg at dette blir inkludert i TV dekoderene. Vi har tv fra Hadeland energinett (altibox), her er det støtte for tv2 sumo direkte i dekoderen fungerer fint Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Har TV´en din hotell-mode, slik at den automagisk har volum på 0 og går til HDMI input1 når du slår den på? JA. Har tven støtte for noe av dette? JA, helt sikkert! Bryr jeg meg om resten TVen har? Njet I min verden er TV en visningsflate, og thats it. Panasonic TX-P55VT30Y Lenke til kommentar
galemann Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 endel av funksjonene som er omtalt her er desverre totalt ubrukelige omtrent! Ihvertfal dem som gjelder apps og net-tv.., Har selv en Philips 9705, en fantastisk tv på mange måter men net-tv er rimelig ubrukelig sålenge man ikke får oppdatert flash på tven etc. fleste nettsider vil da ikke vises korrekt. Jeg syns og det er rimeligt dårligt at man ikke får oppdatert kodeker på tv'n slik at om man spiller en mkv.fil fra harddisk eller usb stick så vil kun noen av disse bli spilt av pga de har den korrekte avc versjon kodeken. Nei så enn så lenge er det ingenting som kommer opp imot en hdmi kablet pc koblet til tven! eneste nedturen med det er at når en media fil blir avspilt fra pc'n og ikke philips tvens interne avspiller mister man funksjoner som Perfect Natural Motion! (Jeg hadde virkelig gledet meg til stjernekrig i 1080p og perfekt flyt ) 720p mkv tv-serier fungerer for det meste utmerket med dlna rett fra nas disken og inn på tven! Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 noen som har en tv med ok inputlag å foreslå?? Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Nei min kan mere. Det kalles htpc med xbmc aeon mq2 løsning.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå