OHJohansen Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Her er syv funksjoner de færreste vet at TV-en har. Guide: Kan TV-en din dette? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kan TV-en din dette? Koble TV-en på nettverket Nei. Lei film med en app Nei. Skype på TV-en Nei. Apps Nei. Surf med TV-en Nope. Bruk TV-en som opptaker Niks. 2D til 3D Neida. Enda viktigere; Savner jeg alt dette? Nope. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Det med TV opptak lurer eg fælt på. Eg har ein LG PK 950 kjøpt 2010, har den TV opptak i det heile tatt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 1. Nettverk 2. App 3. App 4. App 5. App 6. DVR 7. "Ekte" 3D er ille nok... Spennende liste! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Her er noe tv-en min kan som sikkert ikke den kan: Skrues på og brukes til det jeg trenger! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kan TV-en din dette? Koble TV-en på nettverket Nei. Lei film med en app Nei. Skype på TV-en Nei. Apps Nei. Surf med TV-en Nope. Bruk TV-en som opptaker Niks. 2D til 3D Neida. Enda viktigere; Savner jeg alt dette? Nope. Stort sett enig. Har IPTV fra NGT og må si jeg bruker filmleien titt og ofte. Men ser for meg flere funksjoner på TV`en, feks spille av TV2 sumo direkte via en app, dog ser jeg heller for meg at dette blir inkludert i TV dekoderene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kan TV-en din dette? Koble TV-en på nettverket Jepp. Lei film med en app Det krever at du abbonerer på videotjenesten, noe jeg ikke gjør. Skype på TV-en Jepp. Støttet ikket et helt vanlig webcam. Støttet ikke en helt vanlig USB-konferansemikrofon. Viste ikke kamerabildet til personen jeg snakket med. Navigasjon med fjernkontroll var ubrukelig og hele applikasjonen var veldig treg. Apps Ja. Navigasjon er ubrukelig og alt er tregt. Surf med TV-en Ja. Brukte til tider et halvt minutt å laste websider og rendret sekvensielt slik nettlesere gjorde for ti år siden. Bruk TV-en som opptaker Ja, men det krever at du har lyst til å se programmene som går på TV-nettet. 2D til 3D Ingen aning. Enda viktigere; Savner jeg alt dette? Absolutt ikke. Ser heller at de begynner å selge rene monitorer på 40-60" til lavere pris enn komplette TV-er uten tunere og programmer og EPG og slikt, bare digitale inn- og utganger og en enkel fjernkontroll. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan fungerer 2D til 3D konverteringen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Koble TV-en på nettverket Ja. Lei film med en app Ja. Skype på TV-en Nei. Apps Ja. Surf med TV-en Ja. Bruk TV-en som opptaker Nei. 2D til 3D Nei. Enda viktigere; Savner jeg alt dette? Det jeg har, bruker jeg faktisk. 3D er for meg bare tull. Bruker ofte TV'en om morgenen til og ta en tur innom Yr.no f.eks. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg skulle ønske det fantes en TV til en rimelig penge som hadde et fantastisk bilde, og ingenting annet enn kun en USB for å ta harddisk/minnepenn. Det er alt av ekstrautstyr jeg krever. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Kan mediasenter-PCen spille av MKV-filer og bitstreame lyden til forsterkeren? Ja. I'm fornøyd Endret 14. september 2011 av Nator Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Så mye dritt! Kommer aldri til å bruke noe av dette, spesielt ikke "apper" og "3D". De fleste av de nevnte funksjonene ser ut til å være for hyperaktive folk som må være på overalt og gjøre alt på en gang. Jeg driter i om tven min er på fjøsbok, for å si det sånn ... Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Alltid lurt på en ting; når to enheter kommuniserer via DLNA, da trenger de ikke være oppkoblet til internett, nei? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nei Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nesten alt dette er ting som min HTPC gjør 10 ganger bedre. Tven min har endel dillefunksjoner, jeg bruker svært få av de. AtW Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nei til hele lista... Kan jeg få til noe lignende? Å ja da, da TVen min er TILKOBLET en egen datamaskin. Men jeg er ikke interresert i de funksjonene. Det jeg vil ha har jeg allerede. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kan TV-en din dette? Koble TV-en på nettverket Ja Lei film med en app Nei. Skype på TV-en Nei. Apps Nei. Surf med TV-en Ja Bruk TV-en som opptaker Niks. 2D til 3D Neida. Enda viktigere; Savner jeg alt dette? Nope. ja endel av dette dessverre. Skulle ønske noen bare ville laget best mulig bilde helt uten fordyrende gimmicker. Slik at det ble rom for å få en 70-80 tommer på veggen. Alt utenom å vise selve bildet gjøres via nett på HTPC, pad,pod whatever. Bare gi meg best mulig bilde og gjerne smalest mulig ramme uten så mye som en mono høyttaler. Og den skal være STOOOR. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Er dette en artikkel eller en Samsung reklame? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Det TV'en trenger er et godt bilde og tilkoblingsmuligheter. Tåpelig at TV produsentene bruker ressurser på tull, som andre enheter gjør langt bedre, for å oppnå flere linjer i markedsføringsbrosjyra. Dersom de først skulle finne på noe nyttig kunne den jo isteden hengt opp tøy eller rydda ut/inn av oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Voldsomt som folk syter her inne da. Synes det var en grei guide jeg. Virker som om det hadde vært opp til mange av dere, så hadde TV'en i stua sett slik ut enda: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå