ferdinan-foto.no Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 -Kveld i parken- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Flott komponert dette Bjørn David, fin formiddling av den grønne lungen. f11 er helt perfekt som resultatet viser. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ser ikke hva du har gjort som skulle være overdrevet her? Fremstår uansett som en koselig liten park, er det i Kvadraturen? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Godt eksponert og flott etterbehandling Ingen overdrifter her, så langt jeg kan se Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott dette.vannsøylen burde vært rettet noe,selv om da benker hadde helt ennå mer mot venstre på den måten.Nydelig lys og farger;) Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Flott komponert dette Bjørn David, fin formiddling av den grønne lungen. f11 er helt perfekt som resultatet viser. Tusen takk for hyggelig kommentar Håkon. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Ser ikke hva du har gjort som skulle være overdrevet her? Fremstår uansett som en koselig liten park, er det i Kvadraturen? Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, når du sier Kvadraturen så lyder det kjent. Godt eksponert og flott etterbehandling Ingen overdrifter her, så langt jeg kan se Tusen takk Wasco, det var hyggelig å høre. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Flott dette.vannsøylen burde vært rettet noe,selv om da benker hadde helt ennå mer mot venstre på den måten.Nydelig lys og farger;) Tusen takk Jan Erik, det jeg ført legger merke til er den skjeve lyktestolpen. Men den er jo sånn. Ellers er bilde sånn noenlunde, det ble tatt med stativ og virituel horizon. Men husker ikke om jeg kjørte linsekorrigering i raw konverteren eller ei. (Den er mye bedre enn den du finner inne i photoshop fordi den kjenner igjen både kamera og objektiv og korrigerer etter (i mitt tilfelle) Nikons spesifikasjoner. Et tastetrykk og all vignettering forsvinner, og bildet rettes opp. Bra funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg