Tomeliten1 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 ufo skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Et arig foto,men også vakkert:) Jeg ville prøvd å klone vekk båtene kansje hvis jeg skal sette fingeren på noe:) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Flott dette Tom, Stilige skyer og flott lys Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Var en tur på Salen med kameraet i går. Hadde så smått planer om panorama over Hammerfest med Melkøya og solnedgangen i bakgrunn. Tok noen enkle lysmålinger og bestemte meg rimelig fort om å gi blaffen. Med tanke på de sterke kontrastene mellom forgrunn og himmel synes jeg du har fått til relativt mye. Skulle gjerne sett skyen oppe i høyre hjørne og hele Håja til venstre. Bildet blir litt for midtstilt slik det fremstår nå, sett med mine øyne. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Artig og interessant bilde. Fascinerende disse UFO skyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg