Gå til innhold

Fallout NV møkkapatch!

Anbefalte innlegg

Nå klikker jeg snart...

Jeg har en ny Win 7, i7 Quad maskin med nyinnkjøpt Fallout 3 NV.

Har tråla forums opp og ned men er like langt:

Installerer hele suppedassen og en update lastes ned automatisk via Steam... når updaten er ferdig skjer det ingenting, ingen uppdate blir intallert ei virker den separate patchen, den extraxcter men så lukker bare uten å oppdatere. Spillen varer like lenge som introen + menyen så er det slutt... "Fallout NV stopped working.."

Spillet ser ut til å være prepatcha til v1.4.0.525. Ting er oppdatert etter alle kunstens regler men utgangspunktet er at jeg får ikke installert 1.7 patchen engang....

(Hjelp..)

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå klikker jeg snart...

Jeg har en ny Win 7, i7 Quad maskin med nyinnkjøpt Fallout 3 NV.

Har tråla forums opp og ned men er like langt:

Installerer hele suppedassen og en update lastes ned automatisk via Steam... når updaten er ferdig skjer det ingenting, ingen uppdate blir intallert ei virker den separate patchen, den extraxcter men så lukker bare uten å oppdatere. Spillen varer like lenge som introen + menyen så er det slutt... "Fallout NV stopped working.."

Spillet ser ut til å være prepatcha til v1.4.0.525. Ting er oppdatert etter alle kunstens regler men utgangspunktet er at jeg får ikke installert 1.7 patchen engang....

(Hjelp..)

:(

Tjaaaaa , , du kunne jo prøvd å gå inn på mine dokumenter/My games/falloutNV , slett alle filer der , så prøver du patche igjen , et skudd i blinde men,,,

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Hmm mener du ikke skal trenge og patche Fallout NV selv, da det blir automatisk patchet gjennom Steam.

...."Installerer hele suppedassen og en update lastes ned automatisk via Steam... når updaten er ferdig skjer det ingenting, ingen uppdate blir intallert ei virker den separate patchen"......

Lenke til kommentar

Hmm mener du ikke skal trenge og patche Fallout NV selv, da det blir automatisk patchet gjennom Steam.

Hvis du leser en gang til så ser du kanskje noe som er allerede beskrevet: Patchen lastes ned men den oppdaterer IKKE!

Steam patcher vanligvis data direkte. Dvs når nedlastingen er ferdig er spillet patchet. Forsøk med en god gammel verifisering av spilldata (verify integrity of game cache) om du ikke allerede har gjort dette.

Har gjort det, funker ikke..

Lenke til kommentar

Trodde aldri ting skulle gå motsatt vei: Kjøper spillet, fungerer ikke, laster ned piratkopi og pirat patch, funker som en drøm...

Har allered originalt spill så ingen skal klage bortsett fra at jeg vil bruke DVD'en og manualen med serial som bordbrikke..

Ikke første gangen det har skjedd^^ Vi kjenner jo til Ubisoft.

Lenke til kommentar

Trodde aldri ting skulle gå motsatt vei: Kjøper spillet, fungerer ikke, laster ned piratkopi og pirat patch, funker som en drøm...

Har allered originalt spill så ingen skal klage bortsett fra at jeg vil bruke DVD'en og manualen med serial som bordbrikke..

Ikke første gangen det har skjedd^^ Vi kjenner jo til Ubisoft.

Takk, det trøstet litt iallefall.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...