sinnaelgen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 bare vent å se . De er begynt med telefon katalogene og delvis begynt med all reklamen pr papir som kommer i posten. De fleste som sender ut giroer tar ekstra betalt for papiret. Da er det en viss fare for at NRK også gjør det uten at vi for andre muligheter Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi har langt på vei for mange trær. Vi klarer ikke å felle de vi har allerede. Det er ikke behov for så mye trevirke Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 nå dreide siste del seg om man kunne få fakturaen i indre former en på papir Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Og jeg skrev et svært interessant poeng om det faktum at det ikke er noen vits å få fakturaen på andre former en på papir. Unntatt porto. Papir er jævlig billig i Norge fordi trær er jævlig billig i Norge fordi vi har for mange av dem. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Og jeg skrev et svært interessant poeng om det faktum at det ikke er noen vits å få fakturaen på andre former en på papir. Unntatt porto. Papir er jævlig billig i Norge fordi trær er jævlig billig i Norge fordi vi har for mange av dem. Du har nok misforstått meg. Det jeg spør om er hvorfor man f,eks ikke kan få fakturaen i elektronisk form i nettbanken for de som ønsker det ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du har nok misforstått meg.Det jeg spør om er hvorfor man f,eks ikke kan få fakturaen i elektronisk form i nettbanken for de som ønsker det ? Avtalgiro Kringkastingsavgiften kan betales ved bruk av avtalegiro. Kontakt din bank dersom du ønsker å bruke denne tjenesten. Ta med tilsendt faktura når du kontakter banken din. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 angående miljøet : Hvor mange trær bruker man for å lage dise innbetalings giroene ? Merkelig at jeg misforsto dette. Det er jo åpenbart at du spør om digitale betalingsformer av effektivitetshensyn. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) jeg skrev et nytt innlegg etter at jeg fikk svar ar man hadde nok trær der spurte jeg på nytt men la inn : "det går jo ikke an å gjøre det på andre måter" (#99) i et innlegg ende lenger ned (#103) jeg nevnte at det var andre betalingsformer en den man bruket papiret til jeg etterlyste Endret 23. september 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Da sier du det, da prøver du ikke å "vinne" et retorisk poeng med noe bullshit om at jeg "må ha misforstått". Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Da sier du det, da prøver du ikke å "vinne" et retorisk poeng med noe bullshit om at jeg "må ha misforstått". Du har nokk ikke "oppdaget" de to utsagnene i innleggene som kom etterpå. man kan vi være ferdig med den delen nå som er en smule OT ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå