CtrlAltF3 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei vi skal ha et lite lan og eg har ansvar for nett. Vi er 8 stykk som skal ha lan det blir 9 pcer og 3 ps3er så eg tenkte å sette opp en gameil laptop og ha tråløst nett til den og kjøre resten gjennom kabel eg har 2 switcher og nett kabler. Tips tas gjerne i mot Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 koble kabel fra den bærbare til en av switchene, og en kabel mellom de 2 switchene, så er du på nett Lenke til kommentar
CtrlAltF3 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Takk men funker det for PS3 da? Men går det an å bruke clearos? Og sette opp en getway på Laptopen? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Clearos skal funke fint det. Bruker den selv som gateway her hjemme og ingen problemer der. Trådløst nett til laptop? Internett inn via WLAN? Høres ut som en gedigen flaskehals. Lenke til kommentar
CtrlAltF3 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Tenkte wlan in og lan ut vis det går? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tenkte wlan in og lan ut vis det går? det går, men det kommer til å gå skikkelig tregt, skal dere bruke linjen til annet enn surfing på nett, så er det lurt med en kabel fra internett-modemet i stedet for å bruke wlan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå