rocknrolf77 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei, håper noen kan hjelpe meg med et problem jeg ikke aner hva kommer av. Kjøpte en PC som skal brukes til musikkprodusjon og den var uten firewire. Så jeg har kjøpt et firewire PCI kort som trenger strøm fra molex. Har da og kjøpt en sata til molex kabel, siden maskinen ikke hadde molex fra PSU'en. Når jeg kobler sata/molex kabelen til firewirekortet, skjer det ingenting. Men drar jeg kabelen ut igjen starter maskina. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tipper det er lydkort du skal koble til? Hvis ikke lydkortet trenger strøm gjennom fw busen, prøv å ikke ha molexen koblet til i det hele tatt. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Takk for svar. Hvis jeg tolker deg riktig mener du at jeg ikke trenger ekstra strøm til firewire kortet hvis lydkortet kjører på ekstern strøm? Har ikke tilgang på lydkortet da det er i bruk i studio. Men hvis man ikke trenger ekstra strøm er det vel kanskje bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå