XxSlimThugxX Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Trenger spillere til fifa 12. skal starte en klubb med 3 venner, og trenger derfor noen spillere til klubben, til når fifa 12 starter. Har store mål om være i toppen blant dem beste. Så trenger spillere, til bredde i stallen. Trenger til alle posisjoner.Med engang fifa 12 kommer ut, så skal vi lage klubben. og regner med at det blir en ganske aktiv klubb, for håper bli en toppklubb blant dem beste. Det med å bygge opp proen din, kan du få hjelp med, hvis du joiner klubben. hjelpe hverandre har et stort mål om å få være 5-8 spillere på banen i en kamp.Har også planer om å lage en hjemmeside for klubben, der vi kan prate med hverandre på chat osv og info om spillere og stats. Bare en tanke jeg har.Så join klubben. dette kan bli spennende siden fifa 12 kommer rundt hjørnet no, og er spent på hvordan fifa 12 blir. kommer til å prøve få tak i en del spillere. for har veldig lyst nå toppen i nord europa, bli blant dem beste i norge. Og prøve hamle opp med Unique norway og ragnarok fk. håper få et godt samhold i laget, der vi kan ha det gøy og bare spille fifa. og prate og ha det gøy Jeg selv har en del erfaring og spilt i forskjellige klubber i fifa 11, blant annet unique norway kontakt meg her, eller på min gamertag Mr MazBoY, eller på epost, [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå