N|troXx Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skal ha meg ny HTPC og ønsker å kombinere dette med en server funksjon. PC'n skal stå i en kommende tv benk, og ønsker et stilrent kabinett av typen Fractal Array 2 eller andre alternativer. Krav: Stillegående! Litt allergisk mot støy. Bitstream og full HD Gjerne mulighet til å koble trådløs IR-blaster for å slå på anlegget via nettbrett/mobil Liker godt XBMC eller Win7 MC, Mediaportal har jeg aldri fått konfigurert riktig. Skal ha en del disker, da jeg satser på Bluray ISO for enkel avspilling. (gidder ikke stresse med kopisperre osv, sliter med den selv om jeg har orginal BR) Så blir egen pc som skal rippe fra Kjøpte BR, da jeg legger opp som pirat. Gjerne mulighet til Hulu/Netflix osv PS: Glad i AMD, da de ikke har 24P Bug slik Intel har, så hvis noen kan hjelpe meg her med utvalget. Blir ikke kjøp før midten av Oktober men greit å få innput på hw og software. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fractal Design Define R3 Black Pearl er vel an av de mer anbefalte kabinettene.. Det dukker opp i alle pc bygge tråder nesten. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Fractal Design Define R3 Black Pearl er vel an av de mer anbefalte kabinettene.. Det dukker opp i alle pc bygge tråder nesten. R3 er et flott kabinett, men for stort for min del, skal stå i stereobenken, og der er det vanlige HTPC eller Array 2 sitt kabinett som er aktuelle. Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) jeg har en antec fusion remote max som min gaming/htpc. den funker fint. kanskje litt stor hvis du ikke skal ha svært skjermkort, da holder det sikkert med det vanlige kabinettet, eller kanskje miniversjonen. max støtter ATX, vanlig støtter microATX her er bilde av alle 3: http://www.homemedia.fr/actualites/4364-test-boitier-HTPC-Antec-Fusion.html når det kommer til hardware tror jeg det holder med en i3 2100, amd 5450 eller 5570 og mini-itx hovedkort. Endret 15. september 2011 av konrad_91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå