bigggan Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Addressen: Verdenen er helt fri og du kan bygge hva du vil. vi har flere admins og mods, så hvis noen griefer deg bare spørr en av oss. Creepere ødleger ikke tingene dine heller! Når du joiner første gang da vil du spawne i en rasert by under angrep fra ukjente styrker. Følg den blå linjen! Vi har også lanser en spesiell feature hvor du plasserer ut noen utvalgte blokker og det beskytter ett gitt område rundt din plass! Plugins: Denne kjører noen plugins som: - McBans - World-guard/Edit Regler: 1. Ikke ødelegge andres bygg, dette inkluderer prøve å brenne deres bygg og fylle opp ting med lava/vann, alle ødeleggelser kan bli gjennoppbygget med en enkel kommando. 2. Respekter andre spillere, rasisme og slike ting tolereres ikke og du vil bli globalt bannet. 3. Gjør som de ansatte sier, hvis ikke kan du bli kicket og/eller bannet lokalt. 4. Ellers er verdenen fri og du kan bygge hva du enn vil. Features: 1. Brann sprer seg ikke. 2. Survival. 6.NYTT! Beskytt området ditt med noen spesielle blocker! Nyttige lenker: Nyheter: 23.07 - Oppdatert til 1.8 21.11 - Oppdatert til 1.0.0 21.09 - Oppdatert til 1.3.2 Endret 30. september 2012 av bigggan Lenke til kommentar
revenbang Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Dette er en Creative server som er Whitelistet. Spør i denne tråden om å bli lagt til i listen. Verdenen er helt fri og du kan bygge hva du vil. vi har flere admins og mods, så hvis noen griefer deg bare spørr en av oss. Addressen: c.d3-subservs.net Plugins: Ingen plugins enda, men de vill komme når bukkit har oppdatert. Regler: 1. Ikke ødelegge andres bygg, dette inkluderer prøve å brenne deres bygg og fylle opp ting med lava/vann, alle ødeleggelser kan bli gjennoppbygget med en enkel kommando. 2. Respekter andre spillere, rasisme og slike ting tolereres ikke og du vil bli globalt bannet. 3. Gjør som de ansatte sier, hvis ikke kan du bli kicket og/eller bannet lokalt. 4. Ellers er verdenen fri og du kan bygge hva du enn vil. Features: 1. Brann sprer seg ikke. 2. Creative. 3. Flyging er lov. 5. Ingen monstere. 6. Låsing av kister, dører(luker) og skilt. Nyttige lenker: Kart: Ikke Enda Hjemmeside: http://d3-subservs.net Teamspeak3: Ikke Enda Nyheter: 23.07 - Oppdatert til 1.8 Hei! Er det mulig og White-liste meg? Jeg heter revenbang på minecraft =) Lenke til kommentar
ELIZER Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 kan du whiteliste meg? navnet er norwegian00b Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Begge lagt til. Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hehei! kan dere whiteliste meg og en kamerat med store ambisjoner? (dere får for eksempel se en 1:1 World trade center bygning!) Navnet mitt på mc er Ragsokk, og den kreative er Zap3x Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Begge er nå lagt til. Lenke til kommentar
Jayko Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kan du Whiteliste meg?? Jeg heter Jakob26cool Lenke til kommentar
Villybooij Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Add Villybooij i whitelist viss du gidder Lenke til kommentar
rhefire25 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 legg mæ til oxo rhefire25 Lenke til kommentar
xiKriiiz Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 White-liste meg? xiKriiiz ingame! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg vil gjerne være med! Herman2k Lenke til kommentar
diamondew Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette er en Creative server som er Whitelistet. Spør i denne tråden om å bli lagt til i listen. Verdenen er helt fri og du kan bygge hva du vil. vi har flere admins og mods, så hvis noen griefer deg bare spørr en av oss. Addressen: c.d3-subservs.net Plugins: Ingen plugins enda, men de vill komme når bukkit har oppdatert. Regler: 1. Ikke ødelegge andres bygg, dette inkluderer prøve å brenne deres bygg og fylle opp ting med lava/vann, alle ødeleggelser kan bli gjennoppbygget med en enkel kommando. 2. Respekter andre spillere, rasisme og slike ting tolereres ikke og du vil bli globalt bannet. 3. Gjør som de ansatte sier, hvis ikke kan du bli kicket og/eller bannet lokalt. 4. Ellers er verdenen fri og du kan bygge hva du enn vil. Features: 1. Brann sprer seg ikke. 2. Creative. 3. Flyging er lov. 5. Ingen monstere. 6. Låsing av kister, dører(luker) og skilt. Nyttige lenker: Kart: Ikke Enda Hjemmeside: http://d3-subservs.net Teamspeak3: Ikke Enda Nyheter: 23.07 - Oppdatert til 1.8 Hei jeg re en modder som er på jakt etter servere og er passe flink til og bygge kan du kansje white-liste meg NAVN: Diamondew Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Mulig å legge meg til? Leoon5k Lenke til kommentar
ThoGab Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da skal alle være lagt til! Et lite tips er å gå litt bort fra spawn om dere vil ha litt større rom å bygge på Lenke til kommentar
larserikenator Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei Heter larserikenator på minecraft, kan du whiteliste? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Du skal være lagt til Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei Kan du legge til Ecution? Mvh, Zap3x Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Lagt til. Lenke til kommentar
Khalagien Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei, kan du legge til Norwegian1337? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Lagt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå