Cthulhu Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå kan du bruke berøringsskjermen uten å fryse fingrene av deg. Test: Agloves Sport Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg må si det ikke er så veldig mye jeg taster på telefonen min om jeg står ute i kulda. Og å ta telefonen kan man lett gjøre med nesa. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg fikk et par hansker fra netcom forrige vinter som fungerte på samme måten. det er genialt må jeg si, og de jeg har er såppass varme at jeg ikke blir frossen på hendene når jeg kjører moped til jobb om morran. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Eventuelt bruke vanlige skinnhansker? Lenke til kommentar
MMking Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Eller du kan ta et par hansker/vanter du allerede eier. Og påføre en liten dert kjølepasta på den ene fingeren på håndplagget dit. Så kan du bruke fingeren med pastaen på for å bruke touch skjermer. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette er kanskje nyttig for dem som ikke produserer så mye varme. Selv klarte jeg fint å få kontakt med telefonen min med store hansker på henda i fjor, så jeg tror jeg klarer meg fint uten disse :!: Lenke til kommentar
felzius Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har også en rimeligere variant på din lokale Teknikmagasinet Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Varme har vel ingenting med saken å gjøre? Bortsett fra å ikke fryse på fingrene. Men kapasitive skjermer reagerer IKKE på varme. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Ett skikkelig pyseprodukt! This Varme har vel ingenting med saken å gjøre? Bortsett fra å ikke fryse på fingrene. Men kapasitive skjermer reagerer IKKE på varme. Strengt tatt er det fuktighet ja, varmeutstråling har likevel en del å si på å få skjermen til å svare har jeg opplevd. Endret 14. september 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ett skikkelig pyseprodukt! 1 Lenke til kommentar
kalden Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Disse har vel vært lenge tilgjengelig på Ebay billig? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tåler disse fancy touch-telefonene kulde da? På Iphone, så får du vel(?) beskjed om at telefonen er for kald(slik som i varmen), og må ta den inn i varmere klima før du kan fortsette med den. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 "vantene"? Må enten være et ord som kun brukes i sør, eller så har artikkelforfatteren lett i ordboka fra 1800 >.< 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vanter funker fint, men hansker er mer passende Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 "vantene"? Må enten være et ord som kun brukes i sør, eller så har artikkelforfatteren lett i ordboka fra 1800 >.< Jeg har nå vokst opp på østlandet med at vanter er en tynnere/mindre type hansker, i likhet med det som er avbildet her. Ellers må jeg si som Munty, er ikke mye jeg taster på telefon ute i kulda uansett. Skrive en melding eller to skal jeg da overleve Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 bestilt gleder meg til å prøve de ^^ har prøvd de fra teknikkmagasinet og de funka ikke for meg, spent på om disse er no bedre vil også si at de koster rundt 24 euro uten IFA koden, og ender opp på ca 20 euro hvis man bruker koden, altså ca 200kr uten kode og ca 165kr med kode Lenke til kommentar
Gohei Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Sølv vil vel også lede kulde _inn_ i hansken? Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 "vantene"? Må enten være et ord som kun brukes i sør, eller så har artikkelforfatteren lett i ordboka fra 1800 >.< Vante finnes også i moderne ordbøker. Jeg bruker hansker hvis det er av skinn eller flere lag stoff. Vanter er av ett lag tøy og da relativt tynne. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis det er så kaldt at jeg MÅ bruke hansker, så er det så kaldt at mobilen ikke funker likevel... Neida, men jeg synes det var en smart løsning jeg, er bare at hvis jeg er ute i kulden og bruker hansker, så er det i utgangspunktet så kaldt at jeg ikke har planer om å sitte og tekste eller browse, men gjerne gjøre noe som f.eks stå/gå på ski, ake, skøyter etc etc. Lenke til kommentar
Meldro Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Må du ikke betale Toll på klær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg