Gå til innhold

Test: Agloves Sport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett skikkelig pyseprodukt! :tease:

This :D

Varme har vel ingenting med saken å gjøre? Bortsett fra å ikke fryse på fingrene. Men kapasitive skjermer reagerer IKKE på varme.

Strengt tatt er det fuktighet ja, varmeutstråling har likevel en del å si på å få skjermen til å svare har jeg opplevd.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

"vantene"?

Må enten være et ord som kun brukes i sør, eller så har artikkelforfatteren lett i ordboka fra 1800 >.<

Jeg har nå vokst opp på østlandet med at vanter er en tynnere/mindre type hansker, i likhet med det som er avbildet her.

Ellers må jeg si som Munty, er ikke mye jeg taster på telefon ute i kulda uansett. Skrive en melding eller to skal jeg da overleve :p

Lenke til kommentar

bestilt :D gleder meg til å prøve de ^^ har prøvd de fra teknikkmagasinet og de funka ikke for meg, spent på om disse er no bedre :p

vil også si at de koster rundt 24 euro uten IFA koden, og ender opp på ca 20 euro hvis man bruker koden, altså ca 200kr uten kode og ca 165kr med kode ;)

Lenke til kommentar

Hvis det er så kaldt at jeg MÅ bruke hansker, så er det så kaldt at mobilen ikke funker likevel...

:roll:

Neida, men jeg synes det var en smart løsning jeg, er bare at hvis jeg er ute i kulden og bruker hansker, så er det i utgangspunktet så kaldt at jeg ikke har planer om å sitte og tekste eller browse, men gjerne gjøre noe som f.eks stå/gå på ski, ake, skøyter etc etc.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...