GjestAL Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Har en Lenovo N500 4233-39G Har innstallert WIN-7 ultimate 64 bit på maskinen, men sliter med å finne drivere til Windows 7. Er det noen XP eller Vista drivere jeg kan bruke istedenfor? Trådløse nettet begynner å blir tregt og høytaler kvaliteten er litt dårlig på maskinen, har heller ikke oppdatert andre drivere. Kikket på siden her lenovo support ,men fant ingen relevante drivere til WIN7 Endret 14. september 2011 av GjestAL Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Last ned ThinkVantage System Update: http://support.lenovo.com/en_US/detail.page?LegacyDocID=TVSU-UPDATE Den burde kunne spore opp alle nødvendige drivere for deg. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Thinkvantage er nok bare for Thinkpad. Nettsiden har også en meget oversiktlig programvaredatabase for Thinkpad, men aner ikke hvordan det er med de rimeligere modellene. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 "System Update™ helps you reduce the time, effort, and expense required to support and maintain the latest drivers, BIOS, and other applications for Think or Lenovo systems. It enables you to get the latest updates from the Lenovo support site." Dessuten hadde jeg valgt Lenovo N500 og Windows 7 før jeg fikk opp denne. Velger man Windows 7 64bit får man opp færre valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå