DrHerrefjes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei Jeg har vert i arbeid nå i 1 år og håpte på å komme meg inn på universitet til neste år. Jeg mangler dermed ganske mange fag fra VGS, blant annet norsk muntlig, historie og kroppsøving. Valgfag fra VG3 har jeg rett og slett ikke, men skal ta R2 vertfall, fordi jeg allerede har FY1 for å komme meg innpå ingeniør. Spørsmålet er om hvordan jeg kan fylle opp fagene mine på enklest mulig måte, fra før har jeg FY1, KJ1, BIO1 og SOS1. Har allerede meldt meg opp til norsk munlig, historie og kroppsøving til høsten, for det må jeg ha uansett, men jeg må ta et valgfag eller to som jeg MÅ ha i tillegg til R2 som jeg skal ta til våren. TL;DR: må ha 2 valgfag ekstra for å komme inn på ingeniøren. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Tror du trenger 90 uketimer totalt på de tre åra, og ha to programfag over to år. Correct me if I'm wrong, men jeg tror det er slik. Jeg hadde fire programfag første året (pga. R1 istedet for 2P/2T) og tre det siste året, og endte opp med 92. Endret 16. september 2011 av stifa Lenke til kommentar
DrHerrefjes Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg hadde 4 fag på vg2 og 3 på vg3, men sluttet i to av dem. R2 strøk jeg på i eksamen, så jeg har i teorien ikkje fag i vg3. Problemstillingen er hva fag jeg kan velge til sommeren, har nå meldt meg opp til R2 til høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå