Harald Gjerholm Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Max vannføring Bildet er fjernet. Beskrivelse: Hønefossen har nå max vannføring og tåler ikke stort mer. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette er sannelig ingne "høne" foss lenger Flott formidling av de voldsomme kreftene som er i sving i disse nedbørsrike tider. Er ikke helt fortrolig med fargen på himmelen. Innslaget av cyan i vestre del av himmelen er ganske påfallende - i alle fall på min skjerm Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Mye vann i fossen ser jeg. Grei komposisjon, men med en del utbrenthet i skyene som trekker ned. Mulig du kunne beskjært like over takene. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja det var mye vann dette Harald, flott formiddling dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Massivt trykk her jaGodt utsnitt,men er noe med fargene på himmel jeg ikke får helt til å stemme??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg