OHJohansen Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Prosessorgiganten viste frem sin kommende Sandy Bridge E-kjøler. Her er Intels nye vannkjøler Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Boxed-prosessor med vannkjøling? Her går utviklingen i feil retning. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Helt enig, stillere og kjøligere. FY! Lenke til kommentar
Saiaku Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Skulle likt å sett denne vs en Corsair i lik klasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vil heller ha unboxed... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vil heller ha unboxed... ENIG! Har en del ubrukte boxed-kjølere liggende å slenge her... 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nei, nei, nei... Idioter. De skulle heller brukt Noctua!!! 2 Lenke til kommentar
inmo Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ja hva skjedde med gamle dager når du kunne bestille det meste som bulk? 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Intel følger etter AMD. Ikke at det er noe galt i det. Glimrende å kunne velge prosessor i pakkeløsning med vannkjøling. (Hadde det bare vært lettere å få tak i "bulk" prosessorer uten kjøling ville man fått bedre valgfrihet også) 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Ja til mer komponenter i bulk! Vi som driver med bygging sitter på en haug av ubrukte kabler, overganger og tilbehør. Vi trenger ikke mer av det.. Gi meg CPUer uten vifte og kjølepasta Gi meg Skjermkort uten skjerm adaptere, SLI/CF broer og strømoverganger Gi meg hovedkort uten en haug av IDE, Sata og Molexoverganger Gi meg SSDer, HDDer og optisk som de er! Jeg har allerede skuffer fulle av kabler for slikt Endret 14. september 2011 av vesleengen 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 JA! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Boxed-prosessor med vannkjøling? Her går utviklingen i feil retning. Utviklingen går ikke i feil retning, det er mye mindre varmeproblemer nå enn før. AtW Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Er dette egentlig nødvendig? Er ikke gode heatpipe kjølere faktisk bedre enn denne typen low end vannkjøling selv om de har liknende retailpris? 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 En liten trøst er kanskje at det virker som om denne skal selges separat, så Intel prakker ikke på deg unødvendige saker. Les hardware.nos kilde selv Ellers er ikke dette så ille, det er helt sikkert en akseptabel/bra kjøler som vil takle litt overklokking. 1 Lenke til kommentar
Obit Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jaja, ifølge Legitreviews, som dere linker til, så kommmer denne ikke med prosessoren, men må kjøpes seperat. "You'll have to buy it separate from a processor and we would guess that it will retail in the $100-$125 price range. The Intel Thermal Solution RTS2011LC will also be backed by a three year warranty." 1 Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Så latterlig skamdårlig som Intel's luftkjøler er, vet ikke jeg om jeg ville stolt på en kjøler fra dem som har mulighet til å pisse vann ut over alle komponentene mine.. Med luftkjøleren deres risikerer man i hvert fall ikke annet en at prosessoren blir ødelagt når de patetiske plastklipsene knekker eller faller ut. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Slik jeg ser det burde intel ha satset på en cpu med intigrert kjøleblokk. Just ad water. Ingen kontaktflater og kjølepasta, bare maks kontakt hele veien. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Slik jeg ser det burde intel ha satset på en cpu med intigrert kjøleblokk. Just ad water. Ingen kontaktflater og kjølepasta, bare maks kontakt hele veien. For guds skyld, nei. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Ja hva skjedde med gamle dager når du kunne bestille det meste som bulk? Savner også at man får kjøpt rimelige referanseprodukter i bulkutgaver uten ekstra stesj og fancy PCB farger. Problemet er vel at det finnes et stort marked for retail komponenter og i entusiastsegmentet er det rett og slette billigst å kjøpe inn dette. Selv om vi nordmenn takler et bulk komponent eller to, betyr ikke det at tyskerne ikke foretrekker glorete retail. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Viktig å ha med ALT av tenkelig ekstraustyr i esken, slik at de får skryt for dette i "unboxing" videoene på Youtubs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå