Gå til innhold

BK: Facion II

wasco

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flot reklamebilde

Tusen takk :)

Ikke verst dette. Rent komposisjonsmessig tror jeg jeg ville hatt bittelitt mer luft på venstre side, men jeg forstår valget med tanke på tekst.

Takk for kommentaren

Det fine med tilbakemeldinger, er at andre legger merke til ting en ikke tenker på selv :)

Lenke til kommentar

Facion II

untitled-2.98x127.jpg

Beskrivelse:

Et nytt bilde fra mitt første facion oppdrag.

Ser jo at belysningen på ansiktet ikke er helt heldig, men en får gjøre det beste ut av det, og så lære til neste gang.

Ellers har jeg lekt meg med å lage et utgangspunkt for en annonse.

Butikken heter ikke La Dolce Vita - men det burde den jo :)

Ellers er redigeringen gjort med tanke på å skape et tett opptil grafisk uttrykk

Evalueringsnivå Tips:

Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer.

Link til bildesiden

Dette ble mye bedre enn det forrige bildet som hadde en del strølys på diverse deler av modellen. :)

Tror kanskje jeg ville hatt større avstand mellom de to tekstgruppene.

Terningkast: 4

PS: Mote oversatt til engelsk skrives Fashion

Endret av Birger Mulvik
Lenke til kommentar

Synes dette ble riktig så fint, hvit bakgrunnmå til!!! Synes du får mer ut av dette da. 5 fra meg. ;)

Tusen takk :)

Dette ble mye bedre enn det forrige bildet som hadde en del strølys på diverse deler av modellen. :)

Tror kanskje jeg ville hatt større avstand mellom de to tekstgruppene.

Terningkast: 4

PS: Mote oversatt til engelsk skrives Fashion

Takk for kommentaren

Teksten er bare en liten lek fra min side.

Det er bare bildet som skal brukes i annonsen

Synes dette ble rimelig bra!

Skal jeg sette fingeren på noe må det bli den øverste delen av teksten som virker litt vel dominerende (kansje en del av poenget?).

Det lyseste partiet av håret smelter litt sammen med bakgrunnen. Bortsett fra dette har jeg bare gode ord om bildet :)

Takk for kommentaren

Teksten er bare en lek fra min side.

Det er bare bildet som skal brukes i annonsen

Lenke til kommentar

Dette syntes jeg ble mye bedre enn det første Wasco, modellen virker avslappet og fin sytes tekst og avstander ser greie ut jeg. :)

Takk for tilbakemeldingen :)

Synes også dette ble bedre enn det forrige, naturlig smil og avslappet positur. Synes også teksten var et artig innslag, selv om den øverste kanskje ble litt dominerende.

Takk for kommentaren.

Flere har påpekt at teksten fremstår som litt for domminerende, så det kan nok stemme :)

Lenke til kommentar

Bildet er bra - ingen tvil om dét, men....

når knærne er nærmere kamera enn jenta forøvrig, blir de uforholdsvis store - det samme gjelder føttene. Slik sett ser bena kraftigere ut på bildet enn de kanskje er i virkeligheten - vet ikke om modellen setter pris på det... :)

Lenke til kommentar

Bildet er bra - ingen tvil om dét, men....

når knærne er nærmere kamera enn jenta forøvrig, blir de uforholdsvis store - det samme gjelder føttene. Slik sett ser bena kraftigere ut på bildet enn de kanskje er i virkeligheten - vet ikke om modellen setter pris på det... :)

Nei, det er nok ingen damer som liker at noe som helst blir større en det er i virkeligheten - men unntak av brystene kanskje :)

Dette er et helt nytt område for meg, og akkurat det du påpeker har jeg ikke tenkt på, så her er det stadig noe nytt å lære :)

Men dette kan jeg jo fikse på ved å redigere bildet på nytt og krympe inne litt på disse områdene.

Det er jo ikke grenser for hva en kan gjøre i PS :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...