Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det "akspeltabelt" å ta kontakt via facebook?

Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger må man ha snakket sammen/møttes og hvor lange samtaler må man ha hatt før det som oftest er "greit" å snakke over face?

Kan også nevnes at vi har snakket sammen før. Men det er ikke mye for å så det sånn. Bare utvekslet noen få ord.

Hva burde jeg eventuelt ta opp som emne når jeg starter samtalen?

Gutt- 16

Postet av anonym: c4a6bce1563dc450361bf32edab5ba55

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange ganger må man ha snakket sammen/møttes og hvor lange samtaler må man ha hatt før det som oftest er "greit" å snakke over face?

Kan også nevnes at vi har snakket sammen før. Men det er ikke mye for å så det sånn. Bare utvekslet noen få ord.

Gutt- 16

Jeg har pratet med mange mennesker på Facebook jeg knapt har snakket med irl. Ingenting galt i å starte en samtale med noen.

Lenke til kommentar

Gutt- 16

Jeg har pratet med mange mennesker på Facebook jeg knapt har snakket med irl. Ingenting galt i å starte en samtale med noen.

Kanskje bare jeg som er altfor nervøs, vil ikke skremme henne eller noe sånt :p

Er det noe spesielt emne jeg burde ta opp?

Postet av anonym: b4dad01e4ba41d587d3064419132c27c

Lenke til kommentar

Så lenge du har noe å snakke med den personen om så er det vel egentli bare å starte. Er lett at det bare blir:

-Hei

-Hei

-Skjer?

-Ikkemye, der?

-Ikkeno

"2 hours later"

-Snakkes

-Ok, hade

Er også det jeg frykter. Men har noen ess i bakemne, etter hendelser fra helgen etc. og kan jo eventuelt snakke om skolen hvis det blir stille.

Lenke til kommentar

Høres sikkert meget sært ut: Men kunne det vært en idé å bare gjøre noe helt uskyldig å like profilbildet? Har nå bestemt meg for å snakke med henne over på facebook. Kanskje idag, men uansett fra og med imorgen(kan da også hende jeg får snakka litt på skolen) så skal jeg snakke med henne på chatten. Kunne det vært en idé som sagt å bare like bildet hennes eller poke henne?

Lenke til kommentar

Høres sikkert meget sært ut: Men kunne det vært en idé å bare gjøre noe helt uskyldig å like profilbildet? Har nå bestemt meg for å snakke med henne over på facebook. Kanskje idag, men uansett fra og med imorgen(kan da også hende jeg får snakka litt på skolen) så skal jeg snakke med henne på chatten. Kunne det vært en idé som sagt å bare like bildet hennes eller poke henne?

Nei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...