Bytex Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Problemet mitt var at installasjonen startet men bare hang seg opp på en viss prosent under "expanding files". Og det var forskjellig prosent hver gang. Men siste gangen, når jeg brukte scsi kontroller og harddisk funket det 100%. Selv om det tok en time å installere. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Laster ned et nytt .iso. Tror det var noe galt med isoen til x64 fra første gang jeg laster ned. Holder på å legge bildet over på en USB via unetbootin, og det fikk jeg ikke til med den gamle x64- fila. Men det ser ut til å gå bedre med den nye. Noe å ha til ettertanke... Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har også problemer med installasjonen av Windows 8. Får startet programmet, men kommer ikke lenger enn dit det står "Windows Developer Build". Når den skal gå over i et nytt vindu, kommer det en tekst der det står at jeg må restarte datamaskinen, altså den virtuelle. Har prøvd å laste ned ISO'en på nytt og installere Virtualbox på nytt uten hell. Er et noen av dere som kan vite hva det kan være? Systemet mitt er Vista 32bit 3GB RAM og 2,44Ghz Intel Dual-core. Lenke til kommentar
kiriee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har også problemer med installasjonen av Windows 8. Får startet programmet, men kommer ikke lenger enn dit det står "Windows Developer Build". Når den skal gå over i et nytt vindu, kommer det en tekst der det står at jeg må restarte datamaskinen, altså den virtuelle. Har prøvd å laste ned ISO'en på nytt og installere Virtualbox på nytt uten hell. Er et noen av dere som kan vite hva det kan være? Systemet mitt er Vista 32bit 3GB RAM og 2,44Ghz Intel Dual-core. Har samme problemet.. "Computer needs to restart. Please hold the power button" eller noe i den duren. Prøver jeg å sette på 2 prosessorer får jeg bare; Failed to open a session for the virtual machine Windows 8. VT-x features locked or unavailable in MSR. (VERR_VMX_MSR_LOCKED_OR_DISABLED). Result Code: E_FAIL (0x80004005) Component: Console Interface: IConsole {1968b7d3-e3bf-4ceb-99e0-cb7c913317bb} Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå