Gå til innhold

Hjelp med s-vhs kabel

Spyton

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt s-vhs kabel mellom tven (scart) og pcen. Jeg tar på kloning og databildet kommer opp på tv-skjermen alt ser ut til å være fint helt til jeg spiller filmer, enten i media player eller en annen dvd spiller, da blir det bare svart eller rosa der filmen skulle vært vist :shrug:

Hva kan være problemet..mhmmmm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å sette TV'en til Primary screen.

Har selv kjørt TV og monitor på PC'en uten å finne noen skikkelige løsninger. Men det funket ihvertfall å sette TV'en min til primary. Ble lei, kjøpte meg Xbox som jeg ser film på.

Lenke til kommentar

Jeg har avogtil samme problem (ATI 8500)....beste løsningen er å først enable 2 skjermer, og deretter starte opp programmet som skal vise film el., trekke visningsvinduet over på tv-en og så start opp filmen/spillet...

Ellers så kan jeg nevne at powerdvd fra Cyberlink ser ut til å ha minst slike problemer....

Lenke til kommentar
Ja, S-VHS blir veldig ofte brukt om kabelen, men det er altså feil...

:-?

Skal vi være veldig korrekte, så kaltes det faktisk S-VHS-plugg / -kontakt til å begynne med. Fordi S-VHS var eneste system som ga vesentlig bedre oppløsning enn VHS. Når Sony senere lanserte Hi8 ble standarden kalt super-video og deretter forkortet til s-video.

8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...