Spyton Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har lagt s-vhs kabel mellom tven (scart) og pcen. Jeg tar på kloning og databildet kommer opp på tv-skjermen alt ser ut til å være fint helt til jeg spiller filmer, enten i media player eller en annen dvd spiller, da blir det bare svart eller rosa der filmen skulle vært vist Hva kan være problemet..mhmmmm Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du kan prøve å sette TV'en til Primary screen. Har selv kjørt TV og monitor på PC'en uten å finne noen skikkelige løsninger. Men det funket ihvertfall å sette TV'en min til primary. Ble lei, kjøpte meg Xbox som jeg ser film på. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du må aktivere videooverlegg med nview'en din, eller du kan bruke tvtool. Da blir det bra. Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har det samme problemet med mitt sapphire 9200 kort. Og som kjent så funker ikke tv-tool på ati kort. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har avogtil samme problem (ATI 8500)....beste løsningen er å først enable 2 skjermer, og deretter starte opp programmet som skal vise film el., trekke visningsvinduet over på tv-en og så start opp filmen/spillet... Ellers så kan jeg nevne at powerdvd fra Cyberlink ser ut til å ha minst slike problemer.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Prøv å slå av hardware-akselerasjon. Forresten er det en s-video-kabel du har, s-vhs er noe helt annet Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det er egentlig ikke rart folk er forvirret, jeg har en SVideo-kabel som tydelig er merket S-VHS, og når jeg velger SVideo-inngangen på TV'en står det S-VHS på skjermen... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja, S-VHS blir veldig ofte brukt om kabelen, men det er altså feil... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ja, S-VHS blir veldig ofte brukt om kabelen, men det er altså feil... :-? Skal vi være veldig korrekte, så kaltes det faktisk S-VHS-plugg / -kontakt til å begynne med. Fordi S-VHS var eneste system som ga vesentlig bedre oppløsning enn VHS. Når Sony senere lanserte Hi8 ble standarden kalt super-video og deretter forkortet til s-video. 8) Lenke til kommentar
hainz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kjøp XBOX og mod den... enkelt greit og beste filmavspillingen i gata! Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hvor får du modda konsoller i Oslo området..?? sier jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå