Jan R. Halvorsen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Årets siste... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Et godt balanser komp og en god eksponering Den lave høstsola illustrerer på en fin måte at dette nok er årets siste badetur Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 En dynamisk komposisjon med fin balanse mellom gutta og stupebrettet. Vanligvis ville jeg trodd at blenderåpningen er noe stor for å gi maksimal dybdeskarphet, men med såpass liten breddvidde fungerer det bra nok. Likevel har du sikkert noe å gå på med hensyn til ISO. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 En dynamisk komposisjon med fin balanse mellom gutta og stupebrettet. Vanligvis ville jeg trodd at blenderåpningen er noe stor for å gi maksimal dybdeskarphet, men med såpass liten breddvidde fungerer det bra nok. Likevel har du sikkert noe å gå på med hensyn til ISO. Takker for kommentar! Hva tenkte du med ISO? Gå opp i ISO for å kjøre mindre blender og samtidig ha samme lukkertid? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 En dynamisk komposisjon med fin balanse mellom gutta og stupebrettet. Vanligvis ville jeg trodd at blenderåpningen er noe stor for å gi maksimal dybdeskarphet, men med såpass liten breddvidde fungerer det bra nok. Likevel har du sikkert noe å gå på med hensyn til ISO. Takker for kommentar! Hva tenkte du med ISO? Gå opp i ISO for å kjøre mindre blender og samtidig ha samme lukkertid? Det var det jeg tenkte på, ja. For å få bedre dybdeskarphet, som egentlig ikke var noen problem på dette bildet . Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 En dynamisk komposisjon med fin balanse mellom gutta og stupebrettet. Vanligvis ville jeg trodd at blenderåpningen er noe stor for å gi maksimal dybdeskarphet, men med såpass liten breddvidde fungerer det bra nok. Likevel har du sikkert noe å gå på med hensyn til ISO. Takker for kommentar! Hva tenkte du med ISO? Gå opp i ISO for å kjøre mindre blender og samtidig ha samme lukkertid? Det var det jeg tenkte på, ja. For å få bedre dybdeskarphet, som egentlig ikke var noen problem på dette bildet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg