Welcome2Brazil Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg er fan av steam hvor jeg enkelt kan kjøpe og instalere spill uten å ha noe fysisk cover og dvd osv som bare tar plass og tid å instalere. Derfor var det dumt at BF3 ikke kommer på steam. Hvor er det lurt å kjøpe BF3 når ikke steam kommer til å ha det? Kan man benytte noe EA har ala Steam at man slipper å instalere spillet fysisk med dvd? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Ja, EA har Origin. Der kan du laste ned og installere alle EA spillene som tilgjengelig på Origin. Origin Endret 14. september 2011 av pxK 1 Lenke til kommentar
Welcome2Brazil Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Ja, EA har Origin. Der kan du laste ned og installere alle EA spillene som tilgjengelig på Origin. Origin Takker. Er det like enkelt som med steam at jeg kan instalere enkelt spillet på 2 pcer i samme hus og spille. Selfølgelig ikke samtidig online. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tror det går ann og installere på flere pc'er men er ikke helt 100% sikker. Kan hende de har en grense på max 5 installsjoner eller noe sånt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Origin er uansett et krav å ha installert for å kjøre BF3. Programmet er mye lettere å kjøre enn Steam og det blander seg ikke så mye med hva du gjør heller, du kan også kjøre spill installert gjennom Origin uten å ha Origin kjørende i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå