RBW Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå kan du også laste ned en tidlig utgave av operativsystemet. Windows 8 er vist frem Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Installerte dette på en tre år gammel maskin jeg hadde liggende, og har ikke støtt på noen problemer den lille timen jeg har brukt det. Liker det på mange måter veldig godt allerede, og så langt kjører det faktisk mer stabilt enn Vista, som maskinen hadde fra før. Lover godt med tanke på at dette er en tidlig versjon Edit: Noen som vet hvor lenge denne versjonen "varer"? Windows 7 buildene låste seg etter noen måneder husker jeg. Endret 14. september 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Skal ta en titt på denne i Virtualbox en virtuel maskin. Er veldig spent på brukergrensesnittet. Endret 14. september 2011 av dofferneo Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Skal ta en titt på denne i en virtuel maskin. Er veldig spent på brukergrensesnittet. Windows 8 er litt sær på virtuelle pcer, men VirtualBox fungerer greit i alle fall... http://samfunn.myhken.com/windows-8-preview-1-tilgjengelig-pa-msdn Endret 14. september 2011 av myhken Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette blir spennende! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Bruce Willis jobber for Microsoft nå??? 2 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk ikke det imaget til å boote på to maskiner, prøvde å brenne med MS Win7 sin innebygde iso-brenner som anbefalt. Kanskje det går bedre med ImgBurn? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk ikke noen av de 3 .iso filene til å fungere med Virtualbox eller Virtual PC 2007. Litt kjipt, men jeg forventet egentlig ikke at det kom til å funke med tanke på at dette er pre-beta. Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 satt og så på deler av presentasjonen, så veldig spennende ut. gleder meg til W8 lanseres, kanskje kjøpe meg en tablet også (vet ikke helt hva jeg skal med det enda men det ser jo ut som et artig tidsfordriv på reiser osv.) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Bruce Willis jobber for Microsoft nå??? Bruce Willis har da ikke så mye hår... 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skal ta en titt på denne i Virtualbox en virtuel maskin. Er veldig spent på brukergrensesnittet. Fikk du det til å funke? lasta ned både 64- og 32bit preview utgavene og testa på VirtualBox, men ingen virka. (64bit sa jeg ikke hadde 64bit cpu :3, og 32bit klikka i bios) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk du det til å funke? lasta ned både 64- og 32bit preview utgavene og testa på VirtualBox, men ingen virka. (64bit sa jeg ikke hadde 64bit cpu :3, og 32bit klikka i bios) Les her i denne tråden ang innstillinger i Virtualbox: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1375956 Fungerer fint hos meg i alle fall... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk installert det nå fra minnepenn, men alt er ikke bare fryd og gammen. Fra Metro menyen, så er det kun tre tiles som fungerer, og det er Control Panel, Desktop og Windows Explorer. Ikke engang Internet Explorer vil starte ved å klikke på tiles, ei heller vær eller noen av de andre appene... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg sverger til Mac, men tenkte jeg skulle ta å teste i en virituell maskin :-) Blir morro. Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 hey! prøvde denne med VirtualBox. Det virket ikke. prøvde både 64-bit og 32-bit. med 20Gbytes HDD (fixed). omfg! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://i.imgur.com/hAUKL.png Relevant? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har de gjort noe fornuftig med litt grunnleggende ting? Nytt filsystem? Bedre filkopieringssystem? Ikke 255-character path-limit? AtW Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk det til å virke i VirtualBox uten å gjøre noe spesielt med innstillingene der, men det er viktig å slå på all støtte for virtualisering i BIOS, ellers klager det over manglende 64 bit CPU. Har Phenom II. Men veldig treg grafikk uten GPU-aksellerasjon. Må teste det native før jeg feller noen dom. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Fikk det til å virke i VirtualBox uten å gjøre noe spesielt med innstillingene der, men det er viktig å slå på all støtte for virtualisering i BIOS, ellers klager det over manglende 64 bit CPU. Har Phenom II. Men veldig treg grafikk uten GPU-aksellerasjon. Må teste det native før jeg feller noen dom. Går det ikke ann å slette inlegg? ... Endret 14. september 2011 av baguett Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://i.imgur.com/hAUKL.png Relevant? Fikk en lignende melding, men den var i msdos greie! ikke i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå