haakka Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 nå lastet jeg ned the cleaner (antitrojaner). når det var ferdig lastet ned, skulle jeg dobbelklikke på filen jeg hadde lastet ned, man d skjedde ingen ting. dette sjedde meg senest i går da jeg skulle laste ned tuneup. da skjedde det samme. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hvor lastet du den ned fra da? når du trykker på fila som du skal laste ned fra nette så prøv å trykk åpne istede for å laste den ned. kanskje det går da. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 har fixet d nå..... :wink: [OFFTOPIC]gidder ikke starte ny tråd, men vet du hvor jeg kan få tak i partisjon magic eller hva d heter??[/OFFTOPIC] Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 PM er desverre ikke gratis. er ikke helt sikker på hvor mye det koster heller. har det liggende jeg men det hjelper ikke deg så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå