Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 En sommer er over... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Sommeren tar sine siste åndedrag og forlater oss. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei Linda! Synes dette ble vakkert. IKke helt sikker på komp, skulle kanskje ønske det var litt mer luft i overkant. Ellers vakre farger, og jeg liker bakgrunnen med refleksene. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Hei Linda! Synes dette ble vakkert. IKke helt sikker på komp, skulle kanskje ønske det var litt mer luft i overkant. Ellers vakre farger, og jeg liker bakgrunnen med refleksene. Tusen takk for tilbakemelding:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg