nft Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fra et tidligere abonnement har jeg en Viasat parabol, 81 cm høy og 71 cm bred, som jeg gjerne vil ha minst et hode til på for å ta inn i alle fall Thor og Hotbird 8. Er det mulig? Hvilken satellittmottaker kan anbefales for gratiskanaler? (Har abonnement fra Altibox.) Måtte levere inn kortet for Thompson DSI 4200 til Viasat tidligere. Mottakeren kan gjerne ha opptaksfunksjon, men det kommer an på prisen. Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fra et tidligere abonnement har jeg en Viasat parabol, 81 cm høy og 71 cm bred, som jeg gjerne vil ha minst et hode til på for å ta inn i alle fall Thor og Hotbird 8. Er det mulig? det er mulig, men om du ikke har lnbholdere som er forberedt for dette må du lage de selv, og da blir det mye prøving og feiling for å finne lnb stillinger på matearmen med ok signal. sannsynligvis er tallerknen din optimert for ett lnbhode, så signalet på siden vil være dårlig, større tallerken er en fordel for slike sprett, og det avhenger seff av hvor du bor og hva du vil ta ned. Hvilken satellittmottaker kan anbefales for gratiskanaler? (Har abonnement fra Altibox.) Måtte levere inn kortet for Thompson DSI 4200 til Viasat tidligere. Mottakeren kan gjerne ha opptaksfunksjon, men det kommer an på prisen. hvis du feks snakker om prisleiet 2-3000, er vu+ hot for tiden, men dette er en type tuner for folk som ikke er redd for å fikle litt og er over snittet datainteressert. er du mer opptatt av å ha noe som virker ut av boksen, har feks vantage flere som gir mye for pengene. begge merker har tunere med hd bilde og mulighet for opptak på eksterne disker/flash via usb, feks vu+ uno og vantage vt-600s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå