Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert på kino

Anbefalte innlegg

I går ble jeg invitert på kino av en dame som jeg har snakka/flørta litt med. Vi har ikke avtalt noe mer om når eller noe som helst.

Hun har snakka om at det er en hun liker, som jeg etter hvert har blitt ganske sikker på at er meg. Men hun sier at det ikke kan bli noe seriøst uansett, og at det bare blir moro og at det er gøy det også.

Så min oppfatning er ONS/KK, og jeg tar det derifra. Hun er ganske sex-fiksert og åpen om akkurat det.

Men så var det kinoen som hun har invitert meg på.

Jeg tenker at det er litt dumt å bare møtes på kinoen, se film og så stikke hvert til vårt. Er det noen som har forslag til noe å gjøre før eller etterpå?

Håper jo på at hun vil invitere meg hjem til henne, men jeg vet ikke om hun tør (?) det. Vi har aldri vært sammen på tomannshånd, på fritida, hvis vi ser bort ifra at vi har blitt sittende alene noen min helt på slutten av en bytur.

Det betyr at ting er ganske nytt og at vi tester, hinter og føler oss litt fram begge to. Ingen av oss virker veldig lysten på å være den som tar det "endelige" initiativet til noe, samtidig som jeg føler at det nesten er min jobb.

En annen ting - hun spurte meg i går, og jeg sa jo ja. Men det kan sikkert ta lange tider hvis jeg skal vente på at hun skal foreslå tidspunkt osv. Tenkte da å ikke nevne noe hvis vi snakker i dag, men hvis vi snakker i morgen så ville jeg foreslå å dra allerede nå til helga. Vil ikke virke for needy eller for "på".

Høres noe av det her fornuftig ut? Alle innspill er velkomne :p

Postet av anonym: 601cab6fb7891f1982373134b1b4a724

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss ikke hun inviterer deg hjem til henne, så kan du invitere henne hjem til deg.

Men som Garp skrev, husk kondom. Sikkerheten kommer først, alltid!

Det er helt uaktuelt å dra hjem til meg denne helga, da måtte det ha blitt neste isåfall pga bosituasjon.

Hun bor på et "kott" nå, jeg får meg ordentlig hybel fra neste uke.

Men hvis vi skulle utsatt det til neste uke, så er det litt reisevei mellom meg og kinostedet. Hun bor mye nærmere kinoen.

TS

Postet av anonym: 601cab6fb7891f1982373134b1b4a724

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...