fotoags Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg får ikke laget ny bruker med min mailadresse. Ergo måtte jeg bruke en annen, og da får jeg ikke tilgang til de gamle bildene mine. Hvordan unngår jeg det? For heller ikke lagt inn bilder, er det fordi jeg står som søker av konto? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg får ikke laget ny bruker med min mailadresse. Ergo måtte jeg bruke en annen, og da får jeg ikke tilgang til de gamle bildene mine. Hvordan unngår jeg det? For heller ikke lagt inn bilder, er det fordi jeg står som søker av konto? Hvorfor skal du lage ny bruker? er du registrert på forumet har du også bruker på digit.no Logg på med e-post adressen du har registrert og samme passord. Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Det gikk ikke. Fikk da beskjed om at mailadresse var ukjent.... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Du har opprettet en bruker på forum.no tidligere, f.eks på akam.no. Det finns vel en "Glemt passord" knapp. Prøv den og du kan prøve å logge deg på. Lenke til kommentar
ns Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Send oss en mail på post -krøllalfa- digit.no der du oppgir epostadressen du sliter med, så kommer vi nok til bunns i saken Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis epostadr. har blitt brukt for i et av diskuter.no sine forumer vil du ikke kunne lage en ny bruker, prøv knappen "mistet passord". Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Send oss en mail på post -krøllalfa- digit.no der du oppgir epostadressen du sliter med, så kommer vi nok til bunns i saken Da har jeg sendt dere mail. Takk. Det har nemlig ikke hjulpet å klikke på "glemt passord" jeg har fortsatt fått beskjed om at mailadressen ikke eksisterer, og da får man natulig nok ikke noe passordhjelp heller. Og jeg har brukt kontoen tidligere i år, så det er ikke en sånn 5 år siden sist sak. Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har fremdeles ikke fått til å endre tilbake til min gamle mailadresse, hvor jeg har mange bilder knyttet opp til. Når jeg forsøker å endre nå, så får jeg mld "e-postadressen er allerede i bruk" Har sendt mail som jeg fikk beskjed om, men ikke noe respons på den heller. Help?? Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Send oss en mail på post -krøllalfa- digit.no der du oppgir epostadressen du sliter med, så kommer vi nok til bunns i saken Hvordan går det med denne saken? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du har fått en etterlengtet epost nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg