Truman Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 noen som husker de gode gamle dager da brennere var forbeholdt veldig få og kun gikk på SCSI?? :smile: hihi. jeg husker når jeg kjøpte min første cd-brenner.. en yamaha 2X-brenner til 4500,- cdene måtte puttes i caddy, og blanke cd-plater kostet ca 60 kroner! hihi :smile: vi gjorde stor butikk på å selge CD-er til folk... hihi :smile: og så ble den ødelagt.. og da solgte vi den til noen for 3500,-! så kjøpte vi sony CDD2600 for nærmere 4000! hihi... those were the days! :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Var nokk lenge før mi tid det derre der. :smile: Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 16:13, Truman skrev:noen som husker de gode gamle dager da brennere var forbeholdt veldig få og kun gikk på SCSI?? :smile: hihi. jeg husker når jeg kjøpte min første cd-brenner.. en yamaha 2X-brenner til 4500,- cdene måtte puttes i caddy, og blanke cd-plater kostet ca 60 kroner! hihi :smile: vi gjorde stor butikk på å selge CD-er til folk... hihi :smile: og så ble den ødelagt.. og da solgte vi den til noen for 3500,-! så kjøpte vi sony CDD2600 for nærmere 4000! hihi... those were the days! :smile: Kjøpte en Philips CD brenner i -95, da kosta en tom CD-plate 150 kr! Klarte selvfølgelig å fu*** opp de 2 første platene. Måtte også ha SCSI-kontroller til den. Dyrt. Og 2 dager etterpå røk skjermen.. STUDIELÅÅÅNN *SNUFS* Men jaggu har man lært litt.. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Kjøpte veldig tidlig HP sin 2x skrive/6x lese, det var jo omtrent samme innmaten i alle de som er nevnt her. SCSI var det og :smile: Men det morsomste er jo at min fortsatt er i bruk og den virker 100%! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Og jeg som syns onkelen min er steinalder fordi han har 4x Yamaha SCSI-brenner... Akk. Jeg liker min 16x-brenner godt, jeg. Får snart også en 32x, trur jeg... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Starta med en pioneer 2x skrive. Klarte ikke å brenne omtrent en eneste plate som fungerte. Ble som regel buffer underrun og totalhavari. Kosta 2000, men platene var ganske billige. Huska ikke helt hva de kosta, men kjøpte 50 stk i slengen. Gikk så fra den til plextor 12x ide og gjett hvem som kom til himmelen da. Har ikke akkurat angra på den. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg husker når de første CD-brennerne kom. Prisen for en 1x-brenner var bort i mot kr 20.000,-. Og prisen for platene var ca kr 150,-! De rike, som hadde kjøpt seg brenner, annonserte med brenneroppdrag i aviser og på varehusenes oppslagstavler. ja, det var i de gamle dager... Lenke til kommentar
johna Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Appropo DYRE Ting! Husker da jeg skulle oppradere Rammen min for første gang. Var vel rundt 95 det, fra 8 til 16 ram betalte jeg ca 2300 kroner. Var så fornøyd, nå skulle det bli fres.. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 hvem bryr seg om fortiden? Er DVD brennere som gjelder nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå