Millmax Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Greit de oppdaterer batteriet, da dette er for dårlig i alle dagens smarttelefoner, men å gå fra 1520 til 1730 mah er allt for lite. Jeg er dritt lei av å bruke tid på å slå av og på datatrafikk/wifi/blåtann osv bare for å spare batteri. Jeg vil ha en tykkere telefon, med minst dobbel batterikapasitet (helst 3 til 4 ganger mer). Skal man ut i naturen og bruke GPS, så er jo batteriet tomt før man kommer seg noen vei. Hva er da poenget med GPS apper for å finne frem ute i naturen. Jeg vil også kunne dra på hytta (uten strøm) en hel helg uten å måtte lade, men likevel kunne bruke telefonen aktivt. Har HTC sensation med Anker 1900 mah batteri. Det hjelper en del, men fortsatt er jo batterikapasiteten til disse telefonene helt latterlig. Gi meg heller en dobbelt så tykk telefon med 3 dobbel batterikapasitet, så kjøper jeg med en gang. Jeg har trent litt styrke, og klarer fint en litt tngre telefon. Dine bønner er hørt. 3600 mAh fra Mugen Power. http://www.mugenpowerpdabattery.com/zaspx/product_details.aspx?file=sh&productno=1274&PageNo=&sortby=sortid&orderby=desc&keyword=Sensation Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jah, hvor er Sensation Z? Eller Galaxy Z2? Jeg vil ha en toppspecca mobil med tastatur, som et direkte alternativ til toppmodellene uten, ikke noe kompromiss som 3" skjerm og 800MHz enkelkjerne-cPU. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 NetShop ser ut til å være første Norske butikk som legger den inn. 4995 kr. http://www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Mobiltelefoner/Mobiltelefoner-u/abo-/HTC/HTC-Mobil-Sensation-XE-DrDre,-Black-3G,-4,3,-8MP,-Dualcore,-Android-23-49692.aspx Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvorfor kjøpe ny når man kan flashe den sensationen man allerede har? Revolutionary HD Lenke til kommentar
Vildex Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg er dritt lei av å bruke tid på å slå av og på datatrafikk/wifi/blåtann osv bare for å spare batteri. Jeg vil ha en tykkere telefon, med minst dobbel batterikapasitet (helst 3 til 4 ganger mer). Skal man ut i naturen og bruke GPS, så er jo batteriet tomt før man kommer seg noen vei. Hva er da poenget med GPS apper for å finne frem ute i naturen. Jeg vil også kunne dra på hytta (uten strøm) en hel helg uten å måtte lade, men likevel kunne bruke telefonen aktivt. Kjøp deg et USB-batteri! Har en artig liten sak som lader mobilen fullt flere ganger før den går tom. Google Portapow og se hva du finner Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg har bestilt meg 1800mAh batteri fra mugen power.... er spent på å se hvordan det fungerer Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hmm, ble usikker på om jeg skal avholde kjøpet av en Samsung Galaxy S2 jeg nå... For med 1.5GHz samt bedre lyd, så blir vel dette den nye telefon "kongen". Edit: Eller prosessoren er den samme, den er vist bare overklokket slik jeg forstod, hmm... Samsung har dobbelkjernet 1.2 ghz mens sensation xe har dobbelkjernet 1.5 Ghz levert uten noe overklokking Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tro om headsettet er noe av det samme som Dre-proppene til rett over 1000-lappen. Kanskje det er billigere å kjøpe denne telefonen, enn det ville vært å kjøpe headsettet + standard Sensation. ikke tenk slik, saken er den at hele lydbildet er forandret og laget på en annen måte enn tidligere htc'er. Lyden på telefon er sterkt forbedret med og uten headset, men er spesialtilpasset for å yte meget bra på dette beat settet som dr.dre bruker Altså vil du få en annen lydopplevelse fra en forbedret sensation xe enn den nå slupne sensation Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Greit de oppdaterer batteriet, da dette er for dårlig i alle dagens smarttelefoner, men å gå fra 1520 til 1730 mah er allt for lite. Jeg er dritt lei av å bruke tid på å slå av og på datatrafikk/wifi/blåtann osv bare for å spare batteri. Jeg vil ha en tykkere telefon, med minst dobbel batterikapasitet (helst 3 til 4 ganger mer). Skal man ut i naturen og bruke GPS, så er jo batteriet tomt før man kommer seg noen vei. Hva er da poenget med GPS apper for å finne frem ute i naturen. Jeg vil også kunne dra på hytta (uten strøm) en hel helg uten å måtte lade, men likevel kunne bruke telefonen aktivt. Har HTC sensation med Anker 1900 mah batteri. Det hjelper en del, men fortsatt er jo batterikapasiteten til disse telefonene helt latterlig. Gi meg heller en dobbelt så tykk telefon med 3 dobbel batterikapasitet, så kjøper jeg med en gang. Jeg har trent litt styrke, og klarer fint en litt tngre telefon. Ett tips, kan jo være å ha ett ekstra oppladet batteri i di situasjoner du nevner, ved bruk av gps og den helga på hytta. Har selv 2 batterier, og ett er til enhvertid oppladet. Sjelden jeg trenger det men når jeg skal på litt lengre turer enn ellers så tar jeg med det batteriet Koster lite penger om du ser på feks ebay Men for all del, enig i det du sier, utgangspunktet er at dagens telefoner suger strøm og da er det for små batterier Lenke til kommentar
arviid Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Denne eller Nokia N8? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Denne eller Nokia N8? Denne, selvfølgelig. Du velger en tipp topp moderne telefon, fremfor en treig utdatert telefon, med elendig skjerm og cpu-kraft. Lenke til kommentar
arviid Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen antagelser om pris på den da?? med abonomang! Lenke til kommentar
m.brekke Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Regner med det går an å bestille et 1730 mAh batteri å putte i den "gamle" Sensation da, slik at man får bedre batteritid? Lenke til kommentar
arviid Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 når denne kommer på markedet da??? Lenke til kommentar
todee Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei! Skal skifte mobil. Tenker på Sensation, men lurer på om det vil svare seg å vente på Sensation XE nå. Kan det for eksempel være at det er større mulighet for å få oppgradering til Android 4.0 når den kommer hvis jeg kjøper XE? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ModlaLeif Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har prøvd både G2 og Xe over lengre tid. Og jeg å ærlig si at jeg synes Sense er prikken over i-en der det gjelder Android sine programvareversjoner. G2 - bedre skjerm, Sense-Geniale løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg