Gå til innhold

Sensation XE er HTCs nye flaggskip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, ble usikker på om jeg skal avholde kjøpet av en Samsung Galaxy S2 jeg nå... For med 1.5GHz samt bedre lyd, så blir vel dette den nye telefon "kongen".

Edit: Eller prosessoren er den samme, den er vist bare overklokket slik jeg forstod, hmm...

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det her er da ingenting å tvile på! Galaxy 2 uten tvil.

Sensation XE har fortsatt bare Arbeidsminnet på 768 MB( Sense sluker vel ca 250MB av disse?), og usle 1 GB tilgjengelig lagringsminne. minnekort på 16 GB er med i esken

Men bedre på Galaxy 2 da du får 16GB(derav 2Gb lagring) intern + minnekort muligheter

Og en bedre Version av Galaxy 2 er vel uansett også på vei...1,5 GHz der også

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Beats by Dr.Dre hodetelefonen, i følge min mening er RÆVA! Styr unna, de er overprisa til H****** Uansett så kommer vel Galaxy s3 rett etter nyåret hvis jeg ikke tar feil, så bedre og kanskje vente på den?

EDIT: Både hodetelefoner og ørepropper :p alt fra beats egentlig..

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Flott denne, men hvorfor fortsatt lage så sårbare high-end telefoner? Støtsikring gjør telefonene tunge og klumpete, men de bør i det minste tåle litt vann og skitt. Det finnes allerede eksempler på telefoner som tåler litt uten at det går nevnverdig ut over hverken design, størrelse eller vekt. IP67-sertifisering bør bli et minstekrav til alle telefoner.

Lenke til kommentar

Greit de oppdaterer batteriet, da dette er for dårlig i alle dagens smarttelefoner, men å gå fra 1520 til 1730 mah er allt for lite.

Jeg er dritt lei av å bruke tid på å slå av og på datatrafikk/wifi/blåtann osv bare for å spare batteri. Jeg vil ha en tykkere telefon, med minst dobbel batterikapasitet (helst 3 til 4 ganger mer).

Skal man ut i naturen og bruke GPS, så er jo batteriet tomt før man kommer seg noen vei. Hva er da poenget med GPS apper for å finne frem ute i naturen. Jeg vil også kunne dra på hytta (uten strøm) en hel helg uten å måtte lade, men likevel kunne bruke telefonen aktivt.

Har HTC sensation med Anker 1900 mah batteri. Det hjelper en del, men fortsatt er jo batterikapasiteten til disse telefonene helt latterlig. Gi meg heller en dobbelt så tykk telefon med 3 dobbel batterikapasitet, så kjøper jeg med en gang. Jeg har trent litt styrke, og klarer fint en litt tngre telefon.

Lenke til kommentar

Nei, det er ilkke bare du. Jeg har nå desire hd og er kjempefornøyd med den. Faktisk så fornøyd at jeg vurderer å drite i mitt årlige telefonbytte :) Men forandring fryder, og batteriet på denne, samt det elegante utseende blir muligens det som får meg til å opprettholde min årlige telefonbytte syklus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ja, ja. HTC-kverna maler videre. Nok en ny modell som ser ut akkurat som de forrige, med en liten oppgradering av ytelse og funksjoner, i rett tid til julesalget. Om noen få måneder vil denne modellen falle i pris, akkurat som forgjengerne, kanskje med 30-40% før det kommer en ny modell med marginalt bedre ytelser. Og så gjentar det hele seg. Om du kjøper denne eller venter et par måneder blir ett fett.

HTC-hater, jeg??? Ikke i det hele tatt, jeg har 7 HTC-smarttelefoner. :hmm: Det var spennende å kjøpe min første Hero i fjor sommer. Å få en Desire like etter var orgasmisk, men etter det har det ikke vært noen høydare... Å være HTC-fan er nesten som å være fan av svenske danseband. Det er trygt og godt, du vet hva du får hver gang, men utviklingen er marginal fra år til år.

BTW: for noen måneder siden lanserte HTC en modell ved navn Salsa, som jeg oppfattet skulle være en oppfølger til Legend. Har den kommet i butikk?

Akkurat nå bruker jeg en Nokia N8. Jeg fikk den av kona til 50-årsdagen min, og jeg tør ikke bruke noen annen til daglig.

Lenke til kommentar

Når oppdateringene fra htc kommer så hyppig som de gjør, tror jeg det er naivt å forvente de store revolusjonerende forandringene hver gang. Du sier at du bruker en N8? Hvor er logikken med å kritisere htc for selv å bruke en telefon med svært utdatert hw/sw? Bytter du fra n8 til denne, så vil jeg tro du vil oppleve en revolusjon ;)

Og heldigvis så oppdaterer htc alle sine telefoner, slik at de med sensation ikke vil føle seg snytt bare for at det kommer en bedre telefon fra htc...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Når oppdateringene fra htc kommer så hyppig som de gjør, tror jeg det er naivt å forvente de store revolusjonerende forandringene hver gang. Du sier at du bruker en N8? Hvor er logikken med å kritisere htc for selv å bruke en telefon med svært utdatert hw/sw? Bytter du fra n8 til denne, så vil jeg tro du vil oppleve en revolusjon ;)

Og heldigvis så oppdaterer htc alle sine telefoner, slik at de med sensation ikke vil føle seg snytt bare for at det kommer en bedre telefon fra htc...

Ingen kritikk mot HTC, jeg har jo sju stykker. N8 var en gave fra kona og av respekt for giveren bruker jeg den som primærtelefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...