EspenFe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei. For en stund siden bestilte jeg en komponent på komplett. Da valgte jeg VISA som betalingsmåte, ikke noe oppkrav eller faktura. Sjekket kontoen min i dag, jeg har ikke blitt trekt enda. Ringte inn til komplett for å høre om jeg hadde blitt trekt, da bekreftet de at jeg ble trekt den 12.september Noen som har opplevd noe lignende eller vet hvorfor dette skjer? MVH Espenfe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 De kan ikke trekke penger før varene er sendt, dette er reguleringer satt av visa. De kan derimot reservere pengene med en gang, men reservasjonen kan bare vare noen dager (tror det er 5 dager). Etter det må de slippes igjen, og så trekkes de når varen er sendt. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 fikk varen 1 dag etter jeg bestilte, så da har de sikkert reservert beløpet og jeg blir vel trekt i løpet av uken, visst det var det du mente Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 De sier jo at pengene har blitt trukket? Høres ut som noe feil har skjedd et sted. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Akkurat det jeg mener jeg også. Kundeveilederen hos komplett sa at pengene hadde kommet inn til komplett på mandag. Så får vente å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå