Emil C. Fredhammer Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Seilskute 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fin dybde og perspektiv. Liker grønnskjæret foran baugpartiet meget godt. Blåfargen samt fargen på fenderne er altfor kraftige etter min smak. Ellers et pent foto. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Synes dette ble et veldig godt HDR! Smakfulle farger og god skarphet! Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Ok. Takk for kommentar! Var kanskje litt for hard på Color Saturation spaken i Photomatix Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fint bilde.Liker den blå dramatiske himmelen:) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Blått og fint, seilskuta gjorde seg! Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Dette er alt for glorete etter min personlige smak. Men fungerer godt som blikkfang. En liten irriterende bit av en båt? har kommet med i høyre bildekant. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg synes ikke du har vært litt for hard med fargen, men alt for hard. Det gir hele bidlet et noe unaturlig preg og det synes jeg kanskje kan passe til enkelte motiver, men ikke til denne typen. Fin dybde i bildet, men plassering osv i flaten er ikke ideell. Høyre del av bildet blir omtrent uten interesse og bidrar lite. Synes et tidligere bildet frra deg med trebåt hadde mye bedre plassering av elementene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg