aleksander_sk Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg kjøpte nylig Dead Island og syns spillet er ypperlig. Jeg savner dog noen å spille med, ettersom jeg har hørt fra PC-spillende venner at det fantastisk gøy. Uten at det er av viktighet så holder jeg til i Moskva for øyeblikket, hvor jeg gå på universitetet MGIMO. Jeg er 24 år og håper noen kan være interessert i å slå seg sammen med meg i å slakte noen zomiber. Kommer mest sannsynlig til å være tilgjengelig fra torsdag kveld og ut helgen, hver helg fremover. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 kan jeg bruke denne tråden? uansett.. prøver jeg. Noen som joiner COOP? er lvl 48 atm. nettopp starter på resort. psn: snikenlol Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 kan jeg bruke denne tråden? uansett.. prøver jeg. Noen som joiner COOP? er lvl 48 atm. nettopp starter på resort. psn: snikenlol Klart du kan! Har du rundet spillet en gang allerede, eller er Resort i slutten? Trodde det var første brett. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Prøver meg i denne tråden før jeg eventuelt må lage en ny. Er det noen som mangler Originality (4 spillere der vi er alle karakterene, én hver) og Ménage à trois (fullføre 5 quests, 4 spillere), eller som kan hjelpe meg med disse? Vi må være 4 totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå