Saulomo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er 17 år og har vanlig visa electron. På en eller annen måte har kortet mitt gått 6 kroner i minus. Er dette et problem, eller trekkes de 6 kronene automatisk fra stipendet mitt når det kommer neppe øyeblikk? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Stipendet kommer i morgen? Da burde det ikke være noe problem. Ulempen med å gå i minus på kontoen, er at det blir litt gebyrer på det etter lengre tid, men ikke noe å snakke om. De som skulle hatt disse 6 kronene, har fått dem, så det trenger du ikke bekymre deg for. Eneste forskjellen er at du får "seks kroner mindre" når stipendet kommer. Lenke til kommentar
Saulomo Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Stipendet kommer i morgen? Da burde det ikke være noe problem. Ulempen med å gå i minus på kontoen, er at det blir litt gebyrer på det etter lengre tid, men ikke noe å snakke om. De som skulle hatt disse 6 kronene, har fått dem, så det trenger du ikke bekymre deg for. Eneste forskjellen er at du får "seks kroner mindre" når stipendet kommer. Takk for svar! Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg i det hele tatt kan gå i minus? Vanligvis kan jeg ikke kjøpe noe for 5 kroner hvis jeg har 4 kroner igjen på kortet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Av og til er det visse tjenester som bruker litt tid på å reservere pengene, og da blir det ikke sjekket umiddelbart. Parkeringsbiletter f.eks kan gjerne ta et par timer før det registreres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå