Norcomp Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Om 7 dager skal vi lansere et online booking system (hotell) Når jeg sier "hotell" mener jeg et hotell hvor man overnatter på Den som finner det beste domene navnet vil få 1 år gartis hosting hos Norcomp AS. (100Mb lagring og 800Mb trafikk) Husk at det skal være et .NO domene, og sjekk om det er ledig før dere kommer med et forslag Lenke til kommentar
J0kke Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hva med www.bestill-hotell.no? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Mitt forslag: www.internett.no Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Det domenet er sperret av Norid "forbudte domenenavn" Mitt forslag: www.internett.no Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nokre forslag norcomphotell.no hotellplass.no weblagring.no weblageret.no Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Useriøse forslaget : TehL33Th0t3L.no etthjemforossetthjemfordeg.no Seriøse forslaget: HotelNorcomp-online.no Norcomp-online.no Hotell-online.no Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takker for alle svar hittil, kommer til å avgjøre hvem som får 1 år gratis webhotell før kl. 2400 i kveld :smile: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kult. Håper det blir meg. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hihi, trudde det var navnet på web-hotellet. i så fall her er mitt bidrag på et hotell navn: www.sleepover.no genialt? ja Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det domenet er sperret av Norid "forbudte domenenavn" Mitt forslag: www.internett.no Javel? :oops: Får prøve et annet da: www.norcompnett.no eventuelt: www.norcompnet.no :smile: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Er det hotell som man bor på eller hotell som man legger sidene sine på? Står liksom ingenting om at det er webhotel, men så kan man vinne 1 år webhosting.... Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Beklager så meget at jeg ikke skrev "hotell hvor man bor på" :oops: Er det hotell som man bor på eller hotell som man legger sidene sine på? Står liksom ingenting om at det er webhotel, men så kan man vinne 1 år webhosting.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hotelnorway.no <--- tanke på at mange kunder er fra utlandet? familyhotel.no fasthotel.no openhotel.no Bare lurer, er det hotellet deres det er snakk om, eller er det som prisguide og booking? Norge eller begrenset område? Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kanskje navnet på stedet, og så hotell.no? F. eks. oslohotell.no, oslo-hotell.no, oslobedding.no ??? Lenke til kommentar
Norcomp Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Er koblet opp mot en data base på ca. 100 000 hotell verden over Kanskje navnet på stedet, og så hotell.no? F. eks. oslohotell.no, oslo-hotell.no, oslobedding.no ??? Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hehe, ja... Da duger ikke det. Hva med: hotellonline.no onlinehotell.no hotellkatalogen.no norcompkatalogen.no norcompbestilling.no hotellbooking.no norcompbooking.no Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 mitt forslag er www.bookaroom.no Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Mine forslag: overnatting.no booking.no hotellbestilling.no finn-hotell.no Kanskje noen er foreslått fra før av.. gikk litt i surr for meg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 staythenight.no søvnig.no soviro.no nettbooking.no onlinebooking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå