Smestad Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Når jeg skrur av pc'en begynner psu'en og lage pipe lyder, noen som vet hva det kommer av? Kjøpte den for 1 uke siden. Men når pc'en går så slutter lydene. Er det noe jeg kan fikse selv tror dere eller må jeg sende den inn? Det er sånn at når pc'en er av så må jeg skru av bryteren bak på psu'en for å ikke høre den, for å jeg sove. Jeg kjøpte denne. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ville kanskje sendt den inn da. Alternativt koble den på en forgrener med egen av/på-bryter som du slår av om natten. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Ja, blir liksom litt stress det etter hvert. Sendte nettopp inn skjermkortet som jeg kjøpte, siden det var defekt.. Nå må jeg sende inn enda en ting.. irriterende. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Coil whine i 5VSB. 5VSB kjører ved standby for USB-porter og noe småtterier på hovedkortet om jeg ikke husker feil. Coil whine er et fenomen der spolene i PSUen vibrerer i akkurat riktig hastighet til at du får høre den høyfrekvente pipingen, om jeg ikke tar helt feil er dette samme fenomenet som enkelte eldre "store og tykke" TVer og PC-skjermer pep. Jeg kan dog ta feil Løsningen er uansett å reklamere PSU om du kan til en annen modell. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Ja ja.. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå