john1952 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kveld i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Så av gjort et av de beste bildene jeg har sett fra deg på lenge Liker kompet og liker også at du har dempet HDR effekten litt i forhold til flere av dine tidligere bilder. Det eneste som gjør at jeg ikke gir den en 6er er midtstillingen av horisonten Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette var lekkert.., virkelig flott. Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nydelig,vakkert rett og slett !! Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fargerikt somm alltid fra deg dette. Jeg syns det fortsatt er litt overkill, men smakfullt alikevel, midstilling av horisont plager ikke meg:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Må bare si WOW! Dette var knallfint:) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fine farger og jeg syns "HDR effekten" er innenfor akseptable grenser.. Komposisjonsmessig skurrer det. Midtstillingen gjør bildet statisk. Det hjelper ikke om både himmelen og forgrunnen er fin, Ole Brum løsningen fungerer ikke..Her kan enten topp eller bunn kuttes betydelig. Den store stenen vil samtidig havne i det gyldne snitt. Da vil dette bli et blinkskudd. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Et vakkert og fargerikt bilde! Lenke til kommentar
john1952 Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 hei alle sammen takker så mye for kom. enig i dette med mittstilling av bilde desverre en feil jeg ofte gjør . Hva gjelder farger er det vel bare sånn jeg er . mvh john Lenke til kommentar
Hagens Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Meget deilig fargerikt bilde, og akkurat passe HDR behandling. No overkill! Lofoten må jo være en fotografs himmelrike med det lyset!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg