Amored Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er det noen steder man kan kjøpe en original Xbox 360 "Slim" PSU? Har litt problemer med støy fra min for tiden. Hjelper litt når jeg slår i den, men orker ikke å drivë å banke den hver gang det skal games. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Ikke brukt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hør med MS du, evt. sjekk ut ebay for ubrukte PSU´er. Kanaksje Gamestop har noe liggende bak disken også? Endret 14. september 2011 av Mala 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Det hjelp å slå i den? Hahaha. Unnskuld at eg ler, men dersom eg har ein gjenstand det går større mengder straum igjennom har eg ikkje for vane å slå den. Dersom det er ei "fresing" kan det væra feil i spenninga i veggen din. Dette opplevde eg i gamle leiligheta mi. I værste fall kan dette skade elektronisk utstyr, og i svært sjeldne tilfeller føre til brann. Mykje av elektronisk utstyr idag har eit overspenningsvern innebygd, men longt ifrå alle enhetar har dette. Det eg ville prøvd hadde eg vært deg var eit overspenningsvern. Du får kjøpt meir avanserte 'padder' som har dette innebygd. Eg har sett at slike padder kan nøste opp i slik støy. Desse beskyttar og utstyret ditt mot til dømes lyn-nedslag. Prøv denne for eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308813 Dersom den ikkje løyser problemet kan du jo velgje å benytte deg av 14 dagers angrefrist. Såframt at vara blir sendt tilbake i same stand. Endret 14. september 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er det feil på psu til boksen din, så benytter du deg selvfølgelig av garantien din, og får ny psu av microsoft. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hugs at ifølge forbrukarkjøpslova er det kunde som sitt med bevisbyrda dersom det er meir enn 6 månader sidan vara blei kjøpt. Er du innanføre denne tida er det derimot seljar som sitt med bevisbyrda. Eg ville prøvd med eit overspenningsvern. Dersom du må levere inn PSU til seljar, eller til Microsoft vil det nok ta ein del tid før denne blir byta. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Har ikke slått i den da Men har lyst. Det hjelper å skru Xboxen av og på et par ganger. Men når du sier det så er det vel akkurat 6 mnd siden denne ble kjøpt. Overspenningsvern, sier du? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg har en ubrukt PSU til Xbox 360 S viss du er intressert Har for mye slike ting liggenes som aldri blir rørt, har og harddisk som jeg ikke rører og det er en Slim 250gb hdd Endret 14. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har en ubrukt PSU til Xbox 360 S viss du er intressert Har for mye slike ting liggenes som aldri blir rørt, har og harddisk som jeg ikke rører og det er en Slim 250gb hdd Såpass? Mye er det snakk om da? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Bare send meg en PM for videre info Kan ikke ta det opp i tråden Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Overspenningsvern, ja. Prøv det. Kjøp på Elkjip - benytt deg av 30-dagars full returrett dersom det ikkje fungerar. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Kan overspenning få vifta til å bli mongo? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Viss overspenningsvernet sender ut for lite straum, ja. Då kan det påføre skade. Men det skal jo ikkje gjere det. Akkurat samme vil skje dersom spenninga i veggen din er for låg. Kjøp eit kvalitets spenningsvern. Så lenge du styrar unna MATSUI bør det gå fint. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Ok. Takk for svar. Men strømforsyningen må vel byttes uansett? Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 glem overspennnings vernet med en gang.. psu din er broken flere historier on vifte støy på netter kontakt ms for event hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå