Gå til innhold

Mulig å kjøpe Xbox 360 "Slim" PSU?

Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjelp å slå i den? Hahaha.

Unnskuld at eg ler, men dersom eg har ein gjenstand det går større mengder straum igjennom har eg ikkje for vane å slå den.

Dersom det er ei "fresing" kan det væra feil i spenninga i veggen din. Dette opplevde eg i gamle leiligheta mi. I værste fall kan dette skade elektronisk utstyr, og i svært sjeldne tilfeller føre til brann.

Mykje av elektronisk utstyr idag har eit overspenningsvern innebygd, men longt ifrå alle enhetar har dette.

Det eg ville prøvd hadde eg vært deg var eit overspenningsvern. Du får kjøpt meir avanserte 'padder' som har dette innebygd. Eg har sett at slike padder kan nøste opp i slik støy. Desse beskyttar og utstyret ditt mot til dømes lyn-nedslag.

Prøv denne for eksempel:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308813

Dersom den ikkje løyser problemet kan du jo velgje å benytte deg av 14 dagers angrefrist. Såframt at vara blir sendt tilbake i same stand.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Hugs at ifølge forbrukarkjøpslova er det kunde som sitt med bevisbyrda dersom det er meir enn 6 månader sidan vara blei kjøpt. Er du innanføre denne tida er det derimot seljar som sitt med bevisbyrda.

Eg ville prøvd med eit overspenningsvern. Dersom du må levere inn PSU til seljar, eller til Microsoft vil det nok ta ein del tid før denne blir byta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...