Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liten utløsning? Trenger seriøs hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er 20 år. Vil bare spørre her om hvorfor jeg "plutselig" har fått en "god" del mindre utløsninger enn før.

Vil også legge fram at Jeg hadde testikkelkreft, Jeg er nå helt frisk sier legene. Jeg hadde faktisk sex første dagen jeg kom hjem fra sykehuset. Da hadde de fjerna den ene testikkelen og jeg hadde "plaster" over på toppen av venstre side av låret.

Gjorde litt vondt da jeg gynga fram og tilbake men da jeg kom, Så var det som helt ordinær orgasme og utløsning, veldig bra, En god del "cum" Og det føltes ikke noe annerledes enn da jeg hadde 2 testikkeler.

Så begynte jeg på cellegift og tro det eller ei, Jeg mista sexlysten helt. Det ble planlagt 3 kurer, Hadde faktisk sex tror jeg etter andre kuren, Og det er her "problemet" mitt begynner.

Så fikk jeg plutselig så små utløsninger? Jeg er meget sikker på at det har noe med cellegiften å gjøre. Men uansett hvorfor skulle jeg plutselig få så små utløsninger?

Da jeg kom hjem fra sykehuset og de hadde skjært vekk den ene så tenkte jeg nesten "For en gave" For det føltes faktisk bedre ut med den ene når jeg kom, Det var så deilig.

Og nå erre bare litt som kommer.. Jeg får en del sæd ut, Litt mindre enn før, Men det føles bare "mindre" ut.. Tror jeg skal ta en tur ned til fastlegen min å spørre en dag, Også merker jeg at bi-testikkelen kanskje er litt større enn vanlig..

Skjønner meg ikke på detta her, Vil bare ha slik som det "var" tilbake :(

Postet av anonym: 4abd7fc792ef9683c38481b5f55dd803

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan fant du ut at du hadde kreft i testikkelen?

Jeg visste egentlig på en måte at jeg hadde det, Men trodde(håpte) også at det var andre ting som, Brokk, Torsjon, Syfilis osv.

Men når du har en kul på toppen av testikkelen som er hard og gjør ikke vondt når du klemmer på den, Er det jo tydelig at her er cellemønsteret ute av kontroll og de dør ikke slik de skal.

Ergo - Svulst :(

Men vidarkri, Hadde du også samme greiene?

Postet av anonym: 4abd7fc792ef9683c38481b5f55dd803

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...