Mr_Pingvin666 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Når jeg sitter hjemme liker jeg å ha det mørkt, men da ser jeg ikke tastene, finnes det tastatur med lys i???? Lenke til kommentar
umy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 www.metku.net mekk lys i tastaturet selv selvgjort er velgjort el.no Lenke til kommentar
moesen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du kan jo prøve dette Si ifra hvis du prøver eller finner noe da :wink: Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.eluminx.com De er fete! Synd de ikke kommer i norsk utgave. Så et sånt første gang på tg03 og fikk med en gang lyst på et. Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 det er jo ikke vits med norske taster, eller Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Vet! Er ikke noe vits med norske tastaturer! Bare du har sittet ved et norsk før saa kan du alle knappene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå