Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Raskt ferdig med feber ?

SophiaAustinI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parecet er febernedsettene og kan faktisk forhindre deg i å bli frisk.

Feber er en av kroppens måter å bekjempe sykdom på, at du aktivt går inn og forhindrer kroppens egen beskyttelse hjelper ikke.

Slutt med febernedsettende medisiner, drikk masse og pass temperaturen, nærmer den seg 40 er det på tide å ta febernedsettende.

Ellers er det bare å sove mest mulig, slapp av hele tiden.

Selv gjør jeg akkurat det samme når jeg har feber, skjeldent jeg har feber lengre enn en dag/natt...

GZIP: Paracet gjør at man "svetter" ut sykdommen?

Hvor i all verden har du det fra?

Det er riktig at man føler seg bedre etter å ha tatt en, men det hjelper ikke på sykdommen.

Lenke til kommentar

Du må da huske på å drikke mye vann siden paracet gjør så du "svetter" vekk feberen. Så drikk mye.

Dette er bare tull.

Det er viktig å drikke mye vann uansett, men paracetamol svetter ikke vekk feberen.

Jeg er enig med aklla, men jeg ville tatt en smertestillende om du har hodepine.

Lenke til kommentar

GZIP: Paracet gjør at man "svetter" ut sykdommen?

Hvor i all verden har du det fra?

Det er riktig at man føler seg bedre etter å ha tatt en, men det hjelper ikke på sykdommen.

Jeg faila på formuleringa mi. :p

Paracat er febernedsettende og av den grunn svetter du veldig mye. Derfor man burde drikke veldig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...