Phelge Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 På lønningen som kom inn nå bikket jeg 41000 totalt ubetalt i år. Spørsmålet mitt er om det lønner seg for meg å skatte 50% på all lønn videre, eller om det lønner seg å få et skattekort med en så lav skatteprosent som mulig? Vil jeg risikere å få restskatt hvis jeg går over til skattekort? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Til sjuande og sist er valet du gjer heilt likesælt. Skattekortet gjev ordre om kva FORSKOT på skaten som skal trekkjast. Endeleg utlikning av skatt skjer heilt utan skattekorttala. Så vert regelen: Utlikna skatt - forskotstrekk = restskatt (evt skatt til gode om svaret er negativt). Gjev du rette opplysningar når du søkjer skattekort skal du ikkje få restskatt. Gjev du "ynskjopplysningar" (utan at dei stemmer med røyndommen når året er slutt), må du rekna med restskatt. Hugs at du skal ha ganske høg skatt på ein del tusen i innkome no etter å ha sprengt grensa for frikortet (i prinsipp 25 % folketrygdavgift +28 % skatt, men det er eit minstefrådrag å taka omsyn til og, som gjer "reell skatt" om til kring 19 % i dette intervallet). Tener du endå meir får du faktisk fall i skatteprosenten. Då aukar rett nok (reell) skatt til 28 %, men folketrygavgifa går ned til 7,8 %, om du har lønsinnkome). Grunn? Du skal nemleg OG folketrygdavgift (7,8 %) på frikortsummen din til sjuande og slutt - du fkke berre "amnesti" for den summen så lenge du BERRE hadde frikort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå