radivx Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, Har hatt 2 fusion kort til nå. Et Asus (som jeg for øyeblikket har til retur pga. bootproblemer) og ett Jetway (http://www.jetway.com.tw/jw/ipcboard_view.asp?productid=822&proname=NF81-T56N-LF). Begge kortene har/har hatt rimelig merkelig oppførsel i forhold til minne. Jetway kortet står i en server og har intill nylig kjørt på 2x1GB DDR3 PC8500 fra Samsung. Prøvde å oppgradere til 2x4GB DDR3 PC10660. Dette resulterte i svart skjerm uansett konfigurasjon. Tenkte med meg selv at det bare er systemet som er litt picky på hastigheten (støtter kun 8500 etter det jeg kan se) og bestillte meg 2x4GB DDR PC8500 fra Crucial. Maskinen nekter å godta at begge minnebrikkene står i samtidig. Kom en liten pipefanfare/alarm fra pc speaker. Kortet booter fint med 1x4GB (vilkårlig brikke) Det merkelige er at maskinen også booter fint med 1x1GB fra samsung + 1x4GB fra Crucial. Noen som har en forklaring? Eller tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå