Jooakim Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, jeg har anskaffet meg en ny ASUS-laptop og jeg ser at det er mye ASUS-drit som er installert og at det er 100+ prosesser som kjører. Det jeg lurer på er hvilke programmer jeg bør/kan (ikke) avinstallere. ASUS AI Recovery ASUS FancyStart ASUS LifeFrame3 ASUS Live Update ASUS Music Maker ASUS Power4Gear Hybrid ASUS SartLogon ASUS Splendid Video Enchancement ASUS USB CHarger Plus ASUS Video Magic ASUS Virtual Camera ASUS WebStorage AsusScr_N5_En AsusVibe2.0 ATK Package WinFlash Wireless Console InstantOn SonicMaster Synaptics Pointing Device syncables desktop SE Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg kjøpte også nylig en Asus og så dette.. Utrolig hvor mye søppel man kan lage.. Jeg bruker faktisk ingen av disse. Jeg kjørte clean install og la inn lyddriver og skjermkortdriver. Alt funker som det skal her. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fikk min ASUS U46SV i dag og er også litt nysgjerrig på hva jeg kan slette med god samvittighet. Aner jo ikke hva noen av programmene egentlig gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå