Knut Slåtta Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Sensommerdans Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Sikkert ikke lett å få 2 insekter på brikka på denne måten! Dus og fin bakgrunn, selve insektene synes jeg mangler noe skarphet, det blir også vanskelig å skille dem fra hverandre, da vel bare det ene hodet synes. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Sikkert ikke lett å få 2 insekter på brikka på denne måten! Dus og fin bakgrunn, selve insektene synes jeg mangler noe skarphet, det blir også vanskelig å skille dem fra hverandre, da vel bare det ene hodet synes. Takk for kommentar. Nei, du har rett...det ikke lett å få skarphet og komposisjon på plass når det er snakk om svermende små insekter. Så i dette tilfellet var det bare snakk om å sikte, knipse og håpe at noen av insektene tilfeldig plasserte seg riktig i forhold til skarphetspmrådet og til hverandre. Det ble ikke enklere av at det av det var nødvendig å ha stor blenderååning både for å fryse bildet og skape en dus bakgrunn. Så her er det snakk om sjansespill og dette bildet ble vel det beste av 20 - 30 tenker jeg. Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Å henge seg opp i manglende skarphet her er bare tull. Å fange noe slikt på brikka er ikke lett. Jeg synes du har fått til et spesielt og sjeldent bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Et orginalt og anderledes insektsbilde Selv om ikke skarpheten er opptimal, oppleves ikke det som noe minus. Her er det øyeblikket og situasjonen som påkaller oppmerksomheten Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Så enkelt, sart og flott. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ikke værst dette, er jo meget vanskelig å treffe med fokus. Jeg syns du klarte det bra:) Litt statisk komp, men det blir en smaksak:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Helt enig med Randi og Wasco under her. Stilig bilde som ikke er lett å få til:) Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det første jeg så da jeg åpnet dette, var at det mangler en del på skraphet. Ser at noen synes det er noe tull å henge seg opp i, men da får jeg bare være tullete da. Ellers en "fin situasjon" du har klart å fange her da. Ja, og fin og dus bakgrunn. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 fine farver og et let og luftigt bilde, liker det Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Flott og annerledes Nesten litt abstrakt uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg