nikey Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 heisann, må kjøpe meg et nytt hovedkort til pcn siden den gamle tok selvmord på en eller annen måte Hvilke kort er det som ligger på toppsjiktet? (Intel). Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Toppsjiktet? Til hvilken pris? Hva liker du best? ASUS, MSI etc. Og hvor mye kult stash skal du ga på det? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 maks 2k, må ha FW, dual DDR, Glan og lydkort. samme hva merke egentlig bare det er bra ;> Lenke til kommentar
Npt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Abit ic-7 ingen over ingen ved siden, nesten ingen under iom at abit stiller i egen klasse. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Asus P4P800 Deluxe blir mitt neste hovedkort. Det har fått en ytelse som ligger helt opp mot "storebror " Asus P4C800 Deluxe og P4C800-E Deluxe og da synest jeg at vi kan si at kortet ligger i topp sjiktet. Prisen ligger mellom Kr 1300-1400 så her mener jeg man får mye for pengene. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 P4C/deluxe har ikke like fyldig bundle som de andre i865PE/875P kortene fra andre produsenter. Det klokker ikke like god som abit heller, da det ikke er støtter for for høy minne volt (over 2.85 that is). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå